České blogy jako platforma pro marketingová sdělení

DSpace Repository

Language: English čeština 

České blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Velcerová, Veronika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45577
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza vybraných českých blogů s cílem identifikace využitých marketingových nástrojů. Teoretická část se věnuje marketingové komunikaci a roz-boru nových trendů v marketingu, které jsou pro téma práce stěžejní. Další část charakterizuje blog, jeho členění a marketingové nástroje na blogu. Cílem práce je analyzovat vliv marketingových sdělení na čtenáře blogů jakožto konečných spotřebitelů. Výzkum byl pro-veden pomocí rozhovorů s cílovou skupinou čtenářek blogů a zaměřoval se na sledovanost blogerů, rozpoznání reklamního sdělení a zkušenosti s nákupem na základě těchto sdělení.
dc.format 98 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nové formy marketingu cs
dc.subject blog cs
dc.subject česká blogosféra cs
dc.subject sponzorovaný obsah cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject new trends in marketing en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject social media en
dc.subject blog en
dc.subject czech bloggers en
dc.subject native advertising en
dc.title České blogy jako platforma pro marketingová sdělení
dc.title.alternative Czech Blogs as a Platform for Marketing Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis analysis selected Czech blogs in order to identify used marketing tools. Theoretical part deals with marketing cummunication and analyzes new trends in marketing that are essential for the topic of the thesis. The next section describes blog, its structuring and blog marketing tools. The aim of the thesis is to analyze the influence of marketing messages on blog readers as final consumers. Research was based on interviews with target group of female blog readers, and was focused on bloggers viewer ratings, recognition of advertising messages and their purchasing experience based on these messages.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53286
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
velcerová_2019_dp.pdf 6.027Mb PDF View/Open None
velcerová_2019_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
velcerová_2019_vp.pdf 267.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account