Význam knižní obálky v nákupním chování žen

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam knižní obálky v nákupním chování žen

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Tomšů, Patrik
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45572
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá významem obálky knihy při nákupním chování žen ve středním věku. V teoretické části jsou definovány kapitoly týkající se tématu práce. Hlavní oblasti, které jsou k práci vázány, jsou knižní obálka, psychologie a nákupní chování. Zatímco praktická část je věnována kvantitativnímu výzkumu s předem specifikovanou cílovou skupinou žen. Výzkumnou metodou byl sběr dat prostřednictvím dotazníků s cílem dokázat roli knižního obalu. Získaná data jsou na závěr vyhodnocena a shrnuta.
dc.format 61 s. (94 217 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject knižní obal cs
dc.subject psychologie cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject ženy cs
dc.subject střední věk cs
dc.subject knižní marketing cs
dc.subject historie cs
dc.subject book cover en
dc.subject psychology en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject women en
dc.subject middle-age en
dc.subject book marketing en
dc.subject history en
dc.title Význam knižní obálky v nákupním chování žen
dc.title.alternative The Importance of a Book cover within Female Shopping Behaviour
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The Bachelor Thesis focuses on the importance of a book cover design and its impact on middle-aged women's shopping behaviour. The chapters regarding the topic of this Thesis are defined in the theoretical part. The main issues this Thesis is dealing with book cover, psychology and shopping behaviour. The practical part of the Thesis presents quantitative research with a specified target group of women. The main research method used to prove the role of a book cover design is interview surveys. The obtained data are at the end evaluated and summarized.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53281
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
tomšů_2019_dp.zip 225.8Kb application/zip View/Open None
tomšů_2019_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
tomšů_2019_vp.doc 204.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account