Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Tomanová, Veronika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45571
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingové komunikace lokální vinotéky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a její nástroje především reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations a také část o nákupním chování. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové komunikace konkrétní zlínské vinotéky, kde je provedena analýza využívaných nástrojů, analýza vnějšího prostředí formou Porterovy analýzy pěti sil, PEST analýzy a in store experiment zkoumající vliv podpory prodeje - konkrétně slev na nákupní chování zákazníků. Na základě vyhodnocení výzkumu jsou stanovena doporučení.
dc.format 70 s. ( 98 277 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Podpora prodeje cs
dc.subject vinotéka cs
dc.subject slevy cs
dc.subject in-store experiment cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject analýza prostředí cs
dc.subject sales promotion en
dc.subject wine shop en
dc.subject sales en
dc.subject in-store experiment en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject enviroment analysis en
dc.title Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky
dc.title.alternative Tools of Marketing Communications of a Small Wine Shop
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing communication tools in the local wine shop. The marketing communication fundamental concepts and the marketing communication tools, such as advertisements, sales promotion, public relations and consumer behavior, are defined in the theoretical part. The practical part is focused on the analysis of specific Zlin wine shop's marketing communication. The overall analysis is accomplished through the analysis of the marketing tools' use, Porter's five forces model and PEST model for the macro environment analysis, in store experiment investigating the influence of the sales promotion - the influence of discounts on consumer behavior in particular. The recommendations are given, based on the research findings.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53280
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
tomanová_2019_dp.pdf 2.808Mb PDF View/Open None
tomanová_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
tomanová_2019_vp.docx 121.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account