Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Tomanová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45571
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingové komunikace lokální vinotéky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a její nástroje především reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations a také část o nákupním chování. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové komunikace konkrétní zlínské vinotéky, kde je provedena analýza využívaných nástrojů, analýza vnějšího prostředí formou Porterovy analýzy pěti sil, PEST analýzy a in store experiment zkoumající vliv podpory prodeje - konkrétně slev na nákupní chování zákazníků. Na základě vyhodnocení výzkumu jsou stanovena doporučení. |
|
dc.format |
70 s. ( 98 277 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
vinotéka
|
cs |
dc.subject |
slevy
|
cs |
dc.subject |
in-store experiment
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
analýza prostředí
|
cs |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
wine shop
|
en |
dc.subject |
sales
|
en |
dc.subject |
in-store experiment
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
enviroment analysis
|
en |
dc.title |
Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky |
|
dc.title.alternative |
Tools of Marketing Communications of a Small Wine Shop |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing communication tools in the local wine shop. The marketing communication fundamental concepts and the marketing communication tools, such as advertisements, sales promotion, public relations and consumer behavior, are defined in the theoretical part. The practical part is focused on the analysis of specific Zlin wine shop's marketing communication. The overall analysis is accomplished through the analysis of the marketing tools' use, Porter's five forces model and PEST model for the macro environment analysis, in store experiment investigating the influence of the sales promotion - the influence of discounts on consumer behavior in particular. The recommendations are given, based on the research findings. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53280
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account