Brief jako řešení problému komunikace mezi klientem a designerem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Brief jako řešení problému komunikace mezi klientem a designerem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Révayová, Tereza
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45565
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje procesu zadávání kreativního projektu, co mu předchází a také, co po něm následuje. Identifikováním problémů, které v procesu zadávání existují, pomůže práce odhalit kritické momenty a předejít jim tak. V teoretické části jsou vymezeny pojmy pro pochopení pozice briefu a jeho náležitostí. Praktická část se zabývá konkrétními odlišnostmi v zadávání pro různá odvětví designu. Cílem práce je zlepšit komunikaci na úrovni klienta a designera ve fázi zadávání kreativního projektu. Cíle bude dosaženo vytvořením sady doporučení, tak aby byla pružná a přenositelná pro více oborů.
dc.format 60
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject design cs
dc.subject brief cs
dc.subject zadání cs
dc.subject UX design cs
dc.subject klient cs
dc.subject zadavatel cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject problém cs
dc.subject design en
dc.subject brief en
dc.subject assignment en
dc.subject UX design en
dc.subject client en
dc.subject customer en
dc.subject communication en
dc.subject problem en
dc.title Brief jako řešení problému komunikace mezi klientem a designerem
dc.title.alternative Brief as a Solution to the Problem of Communication between the Client and the Designer
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the assignment process of the creative project, what precedes it and what it follows. By identifying problems, that exist in the input process, thesis will help to identify critical moments and prevent them. The theoretical part defines terms for understanding the position of the brief and its essentials. The practical part deals with the specific differences of assignment process for different design sectors. The aim of this thesis is to improve communication between designer and client in the stage of assigning a creative project. The goal is achieved by creating a set of recommendations which are flexible and multi-disciplinary.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53273
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
révayová_2019_dp.zip 85.62Mb application/zip View/Open None
révayová_2019_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
révayová_2019_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account