Brief jako řešení problému komunikace mezi klientem a designerem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Révayová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45565
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje procesu zadávání kreativního projektu, co mu předchází a také, co po něm následuje. Identifikováním problémů, které v procesu zadávání existují, pomůže práce odhalit kritické momenty a předejít jim tak. V teoretické části jsou vymezeny pojmy pro pochopení pozice briefu a jeho náležitostí. Praktická část se zabývá konkrétními odlišnostmi v zadávání pro různá odvětví designu. Cílem práce je zlepšit komunikaci na úrovni klienta a designera ve fázi zadávání kreativního projektu. Cíle bude dosaženo vytvořením sady doporučení, tak aby byla pružná a přenositelná pro více oborů. |
|
dc.format |
60 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
brief
|
cs |
dc.subject |
zadání
|
cs |
dc.subject |
UX design
|
cs |
dc.subject |
klient
|
cs |
dc.subject |
zadavatel
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
problém
|
cs |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
brief
|
en |
dc.subject |
assignment
|
en |
dc.subject |
UX design
|
en |
dc.subject |
client
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
problem
|
en |
dc.title |
Brief jako řešení problému komunikace mezi klientem a designerem |
|
dc.title.alternative |
Brief as a Solution to the Problem of Communication between the Client and the Designer |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the assignment process of the creative project, what precedes it and what it follows. By identifying problems, that exist in the input process, thesis will help to identify critical moments and prevent them. The theoretical part defines terms for understanding the position of the brief and its essentials. The practical part deals with the specific differences of assignment process for different design sectors. The aim of this thesis is to improve communication between designer and client in the stage of assigning a creative project. The goal is achieved by creating a set of recommendations which are flexible and multi-disciplinary. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53273
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account