Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Podolová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45562
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o blogu Notino jako marketingově-komunikačním nástroji dané společnosti na českém trhu. Cílem práce je zmapovat vývoj blogu Notino a na základě zjištěných poznatků o současném stavu navrhnout plauzibilní doporučení potenciálně ve-doucí ke zvýšení čtenosti a efektivity blogu. V teoretické části jsou představeny teoreticko-historické aspekty blogů a možné role blogu v marketingově-komunikačním mixu firem, jež jsou doplněny o definice zásadních pojmů, základy měření efektivity blogu a stručné před-stavení současných trendů v blogování. Praktická část je pojata jako případová studie blogu Notino tvořená třemi komplementárními rovinami - analýzou dat pomocí nástroje Google Analytics, průzkumem konkurenčních blogů a dotazníkovým šetřením realizovaným mezi zástupci cílové skupiny, která byla doplněna o dva rozhovory se správkyněmi blogu Notino. Závěr práce tvoří syntéza zjištěných poznatků prezentovaná formou SWOT analýzy, na jejímž základě byla vytvořena doporučení naplňující cíl práce. |
|
dc.format |
72 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Blog
|
cs |
dc.subject |
firemní blog
|
cs |
dc.subject |
trendy v blogování
|
cs |
dc.subject |
efektivita blogu
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
Notino
|
cs |
dc.subject |
Blog
|
en |
dc.subject |
corporate blog
|
en |
dc.subject |
blogging trends
|
en |
dc.subject |
blog effectiveness
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
Notino
|
en |
dc.title |
Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino |
|
dc.title.alternative |
Blog as a Tool of Marketing Communication of Notino |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with blogging as a tool of marketing communication of Notino in the Czech market. The aim of the thesis is to propose plausible recommendations in order to increase the blog's popularity and effectiveness, based on its evolution and current sta-tus. The first part introduces theoretical and historical aspects of blogs and their potential role in corporate marketing-communication mix, along with definitions of fundamental terms, rudiments of blog effectiveness measuring and a brief introduction of current blo-gging trends. The practical part is conceived as a case study of the Notino blog which con-sists of three complementary levels - a Google Analytics data analysis, an exploration of competing blogs and a questionnaire survey conducted among the target group representa-tives, supplemented by two interviews with the Notino blog executives. The conclusion of the thesis is comprised of a SWOT analysis synthetizing all findings in order to fulfill the aim of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53270
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account