Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino

DSpace Repository

Language: English čeština 

Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Podolová, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45562
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o blogu Notino jako marketingově-komunikačním nástroji dané společnosti na českém trhu. Cílem práce je zmapovat vývoj blogu Notino a na základě zjištěných poznatků o současném stavu navrhnout plauzibilní doporučení potenciálně ve-doucí ke zvýšení čtenosti a efektivity blogu. V teoretické části jsou představeny teoreticko-historické aspekty blogů a možné role blogu v marketingově-komunikačním mixu firem, jež jsou doplněny o definice zásadních pojmů, základy měření efektivity blogu a stručné před-stavení současných trendů v blogování. Praktická část je pojata jako případová studie blogu Notino tvořená třemi komplementárními rovinami - analýzou dat pomocí nástroje Google Analytics, průzkumem konkurenčních blogů a dotazníkovým šetřením realizovaným mezi zástupci cílové skupiny, která byla doplněna o dva rozhovory se správkyněmi blogu Notino. Závěr práce tvoří syntéza zjištěných poznatků prezentovaná formou SWOT analýzy, na jejímž základě byla vytvořena doporučení naplňující cíl práce.
dc.format 72
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Blog cs
dc.subject firemní blog cs
dc.subject trendy v blogování cs
dc.subject efektivita blogu cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject Notino cs
dc.subject Blog en
dc.subject corporate blog en
dc.subject blogging trends en
dc.subject blog effectiveness en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject Notino en
dc.title Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino
dc.title.alternative Blog as a Tool of Marketing Communication of Notino
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with blogging as a tool of marketing communication of Notino in the Czech market. The aim of the thesis is to propose plausible recommendations in order to increase the blog's popularity and effectiveness, based on its evolution and current sta-tus. The first part introduces theoretical and historical aspects of blogs and their potential role in corporate marketing-communication mix, along with definitions of fundamental terms, rudiments of blog effectiveness measuring and a brief introduction of current blo-gging trends. The practical part is conceived as a case study of the Notino blog which con-sists of three complementary levels - a Google Analytics data analysis, an exploration of competing blogs and a questionnaire survey conducted among the target group representa-tives, supplemented by two interviews with the Notino blog executives. The conclusion of the thesis is comprised of a SWOT analysis synthetizing all findings in order to fulfill the aim of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53270
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
podolová_2019_dp.pdf 3.821Mb PDF View/Open None
podolová_2019_op.zip 45.66Kb application/zip View/Open None
podolová_2019_vp.doc 156.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account