Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Plánková, Ingrid
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45561
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o vzniku nového knižního titulu a jeho efektivním zavedení na trh formou akce křtu knihy. Práce se skládá se ze dvou částí. První část se zaměřuje na teorii, vymezení pojmů a popsání marketingových výzkumů, které jsou v druhé části již použity a uvedeny do praxe. Cílem této práce bylo prostřednictvím výzkumů, kvantitativního formou dotazníku a kvalitativního formou focus group, zjistit informace a vytvořit tak doporučení pro budoucí spisovatele, kteří budou chtít vydat svou knihu sami na sebe.
dc.format 63
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject knižní trh cs
dc.subject eventy cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject focus group cs
dc.subject nakladatelé cs
dc.subject knihkupci cs
dc.subject knihy cs
dc.subject Romance z Želvího ostrova cs
dc.subject marketing en
dc.subject book market en
dc.subject events en
dc.subject marketing research en
dc.subject survey en
dc.subject focus group en
dc.subject publisher en
dc.subject bookseller en
dc.subject books en
dc.subject Romance from the Turtle Island en
dc.title Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh
dc.title.alternative The New Book Title and its Introduction to the Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is about a new book title and its effective introduction to the market by the event launch of book. The bachelor thesis consists of two parts.The first part is focuses on theory, definitions and describing marketing research, that are used in the second part, in practise. The aim of this work was to find out an informations by the quantitative and qualitative research and make a recommendation for the future writers, who wants to publish their book on their own.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53269
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
plánková_2019_dp.zip 30.92Mb application/zip View/Open None
plánková_2019_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
plánková_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account