Hodnotová orientace současné dospívající generace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Pavelková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45560
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá hodnotovou orientací současné dospívající generace. První část práce nastiňuje teoretická východiska problematiky hodnot, dále se zabývá charakteristikou adolescence, vývojem v tomto období, hledáním identity a vnímáním autorit a následně se soustřeďuje na vliv médií na adolescenty. Teoretickou část práce uzavírá metodologie výzkumu. Druhá, tedy praktická část práce, se zabývá provedením a vyhodnocením kvantitativního výzkumu formou dotazníku, jehož cílem je zjistit hodnotovou orientaci současné mládeže ve věku 13-19 let v Moravskoslezském a Zlínském kraji a následně provést komparaci výsledků výzkumu dle typu navštěvované školy a podle genderu. Práce přináší aktuální pohled na danou problematiku. |
|
dc.format |
59 s. (79 148 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
individuace
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
výchova k hodnotám
|
cs |
dc.subject |
žebříček hodnot
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
value
|
en |
dc.subject |
valuation
|
en |
dc.subject |
value orientation
|
en |
dc.subject |
individuation
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.subject |
upbringing towards the values
|
en |
dc.subject |
value ladder
|
en |
dc.title |
Hodnotová orientace současné dospívající generace |
|
dc.title.alternative |
Value Orientation of the Current Teenage Generation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the value orientation of the contemporary teenage generation. The first part of the thesis outlines the theoretical bases of the value issue, then it deals with the characteristics of adolescence, the development in this period, the search for identity and the perception of the authorities and then focuses on the impact of the media on adolescents. The theoretical part of the thesis is completed by research methodology. The second, i.e. the practical part of the thesis deals with the implementation and evaluation of quantitative research in the form of a questionnaire, its target is to determine the value orientation of the current youth between 13 to 19 years of age in the Moravian-Silesian and Zlin regions and then to compare the results of research according to the type of attended school and by gender. The thesis brings a current view of the issue |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53268
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account