Hodnotová orientace současné dospívající generace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnotová orientace současné dospívající generace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Pavelková, Klára
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45560
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá hodnotovou orientací současné dospívající generace. První část práce nastiňuje teoretická východiska problematiky hodnot, dále se zabývá charakteristikou adolescence, vývojem v tomto období, hledáním identity a vnímáním autorit a následně se soustřeďuje na vliv médií na adolescenty. Teoretickou část práce uzavírá metodologie výzkumu. Druhá, tedy praktická část práce, se zabývá provedením a vyhodnocením kvantitativního výzkumu formou dotazníku, jehož cílem je zjistit hodnotovou orientaci současné mládeže ve věku 13-19 let v Moravskoslezském a Zlínském kraji a následně provést komparaci výsledků výzkumu dle typu navštěvované školy a podle genderu. Práce přináší aktuální pohled na danou problematiku.
dc.format 59 s. (79 148 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adolescence cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject hodnotová orientace cs
dc.subject individuace cs
dc.subject socializace cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject výchova k hodnotám cs
dc.subject žebříček hodnot cs
dc.subject adolescence en
dc.subject value en
dc.subject valuation en
dc.subject value orientation en
dc.subject individuation en
dc.subject socialization en
dc.subject leisure time en
dc.subject upbringing towards the values en
dc.subject value ladder en
dc.title Hodnotová orientace současné dospívající generace
dc.title.alternative Value Orientation of the Current Teenage Generation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the value orientation of the contemporary teenage generation. The first part of the thesis outlines the theoretical bases of the value issue, then it deals with the characteristics of adolescence, the development in this period, the search for identity and the perception of the authorities and then focuses on the impact of the media on adolescents. The theoretical part of the thesis is completed by research methodology. The second, i.e. the practical part of the thesis deals with the implementation and evaluation of quantitative research in the form of a questionnaire, its target is to determine the value orientation of the current youth between 13 to 19 years of age in the Moravian-Silesian and Zlin regions and then to compare the results of research according to the type of attended school and by gender. The thesis brings a current view of the issue
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53268
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
pavelková_2019_dp.pdf 3.067Mb PDF View/Open None
pavelková_2019_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
pavelková_2019_vp.doc 202Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account