Způsoby propagace Základní umělecké školy Jihlava a jejich vliv na získávání žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Způsoby propagace Základní umělecké školy Jihlava a jejich vliv na získávání žáků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškalová, Markéta
dc.contributor.author Nosková, Michaela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45559
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je srovnání posledních 5 let školy z hlediska počtu žáků, zaplněnosti oborů, účastí na soutěžích a formy propagace. V teoretické části práce je popsána marketingová komunikace, komunikační mix a jeho složky použité v práci, působení v příspěvkových organizacích, v umění a v základních uměleckých školách. V praktické části je ze sesbíraných sekundárních dat vytvořen přehled školy za posledních 5 let - ve všech čtyřech oborech, její propagaci a soutěžích. Ke konci jsou zodpovězeny výzkumné otázky za pomocí sekundárního a primárního výzkumu - dotazníkového šetření. V závěru jsou shrnuty poznatky z celé práce.
dc.format 70 s., 119 511
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject základní umělecká škola cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject koncerty cs
dc.subject soutěže cs
dc.subject promotion en
dc.subject Elementary Art School en
dc.subject funded organization en
dc.subject communication mix en
dc.subject web pages en
dc.subject concerts en
dc.subject competitions en
dc.title Způsoby propagace Základní umělecké školy Jihlava a jejich vliv na získávání žáků
dc.title.alternative Methods of Promotion in Elementary Art School Jihlava and their Influence on the Acquisition of Pupils
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of bachelor thesis is comparison in last 5 years of the school in the view of number of pupils, fulfilling of disciplines, participation in competitions and methods of promotion. In theoretical part of work is written marketing communication, communication mix and its components which are used in the work. The practical part is made from collection of secondary data overview in last 5 years - in all four fields, its promotion and competitions. In the end, research questions are answered by secondary data collections and primary research - survey. In conclusion, there are summarized konwledges of the whole work.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53265
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
nosková_2019_dp.pdf 2.834Mb PDF View/Open None
nosková_2019_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
nosková_2019_vp.docx 123.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account