dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Moricz, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45552
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje analýze online marketingové komunikace vybrané společnos-ti, respektive její vybraného produktu. Vzhledem k množství využívaných kanálů nejsou výsledky optimální, a proto se na základě kvalitativního výzkumu vedeného formou in-tenzivních hloubkových rozhovorů v této práci zjišťuje, co za tím je. Výběr specifické cílové skupiny zvolené přesně na míru a potřeby této práce je nedílnou součástí výzkumu. Tato práce kromě analýzy současného stavu online komunikace porovnává postavení a komunikaci s největšími konkurenty v oboru podnikání. Cílem práce tedy není jen zjistit aktuální komunikaci společnosti a její postavení na trhu, ale zejména navržení řešení pro vylepšení této situace. |
|
dc.format |
87 |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Online marketing
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
pay per click
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
blog
|
cs |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
Search Engine Optimization
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
Pay per Click
|
en |
dc.subject |
Website
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Corporate Design
|
en |
dc.subject |
Social Networking
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Blog
|
en |
dc.title |
Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication Analysis of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of online marketing communication of a selected company, respectively its selected product. Due to the number of channels used, the results are not optimal and therefore, based on qualitative research conducted through intensive in-depth interviews in this work, it is determined what is behind it. The choice of a specific target group chosen exactly for the needs and needs of this work is an integral part of the research. In addition to analyzing the current state of online communication, this work compares the position and communication with the largest competitors in the business sector. The aim of the thesis is not only to find out the current communication of the company and its position on the market, but especially to propose a solution to improve this situation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53258
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|