Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Lučanová, Karin
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45550
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci, což je aktuálně jeden z novějších trendů využívaných v rámci online marketingové komunikace. V práci je teoretický rozbor dané problematiky, představení streamovací platformy Twitch a možnosti jejího využití v komerční komunikaci. Následně se věnuje hledání ideální formy propagace na live streamech a snaží se určit vhodné produktové kategorie či kategorie služeb, které by se mohly v rámci živého vysílání na této platformě propagovat. |
|
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
live streaming
|
cs |
dc.subject |
stream
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
Twitch.tv
|
cs |
dc.subject |
live streaming
|
en |
dc.subject |
stream
|
en |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
Twitch.tv
|
en |
dc.title |
Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci |
|
dc.title.alternative |
Use of Live Streaming on Social Media for Commercial Communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the use of live streaming on social media as a means of commercial communication, which is one of the newer trends used in online marketing communication. This thesis contains theoretical analysis of the subject, introduction of the streaming platform Twitch and the options of its use for commercial communication. The thesis then focuses on finding the ideal form of promotion on live streams and tries to determine the correct product categories or categories of services which could be promoted within live streaming on this platform. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53256
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account