dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Kuželová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45547
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá komunikací neziskové organizace Rett Community, primárně komunikací orientovanou na své klienty. Za cíl si klade komparací dvou výzkumů, kvalitativního a kvantitativního, zjistit, zdali jsou klienti organizace spokojeni s nastavenou komunikací organizace Rett Community. Teoretická část se zabývá především pojmy z oblasti neziskového sektoru, marketingových komunikací, komunikace jako takové a marketingového výzkumu. Praktická část se dělí na dvě části - vnímání komunikace z pohledu vedení neziskové organizace Rett Community postavené na kvalitativním šetření, a dále na vnímá-ní komunikace organizace z řad klientů, kdy jejich názory byly zjišťovány pomocí kvantitativních dotazníků, které byly rozeslány prostřednictvím e-mailu. |
|
dc.format |
64 s., 80 033 znaků. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Rett Community
|
cs |
dc.subject |
Rettův syndrom
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Rett Community
|
en |
dc.subject |
Rett syndrome
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.title |
Komunikace neziskové organizace Rett Community |
|
dc.title.alternative |
Communication of Non-profit Organization Rett Community |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the communication of non-profit organization Rett Community, mainly with the communication with the organization's clients. It aims to get to know if the Rett Community's clients are satisfied and happy with their already set communication by comparation of two researches - quantitative and qualitative. The theoretical part deals mainly with the notion of non-profit sector, marketing communications, communication and marketing research. Practical part is divided into the two parts - perception of communication from the leader's point of view, which could be done thanks to qualitative research, and perception of Rett Community's communication by their clients, whose opinions were discovered thanks to quantitative questionnaire, sent by e-mail. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53252
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|