Marketing cestovního ruchu regionu Praha a Střední Čechy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing cestovního ruchu regionu Praha a Střední Čechy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Petrovics, Igor
dc.date.accessioned 2010-07-15T22:21:03Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:18Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4549
dc.description.abstract V teoretické části jsou základní fakta, definice turismu, destinace a teoretické marketingové poznatky z různých zdrojů. V části praktické práce monitoruje organizace, které se podílejí na marketingu destinace Praha a Střední Čechy a jejich činnost. Zjištěná fakta na závěr porovnává s teorií a navrhuje postup pro zlepšení marketingu a propagace destinace. cs
dc.format 60, 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1096280 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject marketing destinace cestovního ruchu cs
dc.subject destinace cs
dc.subject turismus cs
dc.subject tourism en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject tourism destination en
dc.title Marketing cestovního ruchu regionu Praha a Střední Čechy cs
dc.title.alternative Marketing of tourism destination Prague and Central Bohemia . en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated There are basic facts in the theorethical part, definition of terms such as tourism, destination and marketing information from different sources. In the practical part there is a monitoring of organisations that are taking part in marketing of destination Prague and Central Bohemia. At the conclusion there is a comparison of theoerthical knowledge and the discovered facts and suggestions for possible improvement in destination marketing and promotion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4870
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
petrovics_2007_bp.pdfBlocked 1.045Mb PDF View/Open
petrovics_2007_vp.doc 79Kb Microsoft Word View/Open
petrovics_2007_op.doc 63Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account