Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nemeškalová, Markéta
|
|
dc.contributor.author |
Janošík, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:29Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:29Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45482
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá interakcemi fanoušků s obsahem módních značek na sociální síti Instagram. Práce zkoumá chování a preference fanoušků módy v rámci Instagramu, aby na jejich základě formulovala doporučení pro působení módních značek na této sociální síti. Teoretická část práce definuje základní pojmy týkající se značek a sociálních médií, popisuje principy fungování Instagramu a na závěr stanovuje výzkumné otázky a metody výzkumu. Praktická část práce následně za pomoci analýzy výsledků dotazníkového šetření zjišťuje, jak fanoušci módních značek běžně interagují s jejich obsahem a jaký obsah je zajímá, z čehož je vyvozen soubor doporučení pro módní značky. |
|
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketing na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
algoritmus Instagramu
|
cs |
dc.subject |
engagement
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
módní značky
|
cs |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
social media marketing
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Instagram algorithm
|
en |
dc.subject |
engagement
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
fashion brands
|
en |
dc.title |
Interakce uživatelů s módními značkami na Instagramu |
|
dc.title.alternative |
User Interaction with Fashion Brands on Instagram |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šagát, Peter |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with user interactions with fashion brands on social network Instagram. The thesis examines behaviour and preferences of fashion followers on Instagram in order to formulate recommendations for fashion brands on the chosen social networking service. The theoretical part defines basic concepts of branding and social media, describes how Instagram works and sets research questions and research methods. Based on the analysis of the survey results, the practical part investigates how fashion brand fans normally interact with Instagram content and what types of content they are interested in. This part thereupon presents several suggestions for fashion brands. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53152
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account