Budování značky začínajících designérů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky začínajících designérů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Hanáčková, Kristýna
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45476
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky začínajících designérů, konkrétně designérky Evy Klabalové a její značky Kave footwear, která vyrábí své boty ze zbytko-vých materiálů. V teoretické části jsou popsána témata jako marketingový mix, značka, budování značky, design, a to za pomoci odborné literatury. Součástí teoretické části práce je také metodika práce. V druhé části práce, kterou je část praktická, je představena značka Kave footwear a dále zodpovězeny výzkumné otázky na základě kvalitativního šetření, konkrétně polo-strukturovaného rozhovoru s designérkou Evou Klabalovou a koncovými zákazníky a dále analýzou SWOT. Na závěr je také přidáno doporučení na základě vyhodnocení všech šetření.
dc.format 60 s. (85 410 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kave footwear cs
dc.subject značka cs
dc.subject brand building cs
dc.subject design obuvi cs
dc.subject Eva Klabalová cs
dc.subject Kave footwear en
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject shoe design en
dc.subject Eva Klabalová en
dc.title Budování značky začínajících designérů
dc.title.alternative Brandbuilding of Emerging Designers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with building a brand of emerging designers, specifically designer Eva Klabalová and her brand Kave footwear, who produces shoes from residual materials. The theoretical part describes topics such as marketing mix, brand, brand building, design, with the help of professional literature. Part of the theoretical part of the thesis is also the methodology of work. In the second part of the thesis, which is a practical part, the brand Kave footwear is introduced and the research questions are answered based on a qualitative survey, namely semi-structured interview with designer Eva Klabalová and end customers, as well as SWOT analysis. Finally, a recommendation is added based on the evaluation of all investigations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53145
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
hanáčková_2019_dp.pdf 2.078Mb PDF View/Open
hanáčková_2019_dp.zip 139.8Mb application/zip View/Open None
hanáčková_2019_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
hanáčková_2019_vp.docx 121.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account