dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Hanáčková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45476
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky začínajících designérů, konkrétně designérky Evy Klabalové a její značky Kave footwear, která vyrábí své boty ze zbytko-vých materiálů. V teoretické části jsou popsána témata jako marketingový mix, značka, budování značky, design, a to za pomoci odborné literatury. Součástí teoretické části práce je také metodika práce. V druhé části práce, kterou je část praktická, je představena značka Kave footwear a dále zodpovězeny výzkumné otázky na základě kvalitativního šetření, konkrétně polo-strukturovaného rozhovoru s designérkou Evou Klabalovou a koncovými zákazníky a dále analýzou SWOT. Na závěr je také přidáno doporučení na základě vyhodnocení všech šetření. |
|
dc.format |
60 s. (85 410 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kave footwear
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
cs |
dc.subject |
design obuvi
|
cs |
dc.subject |
Eva Klabalová
|
cs |
dc.subject |
Kave footwear
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
shoe design
|
en |
dc.subject |
Eva Klabalová
|
en |
dc.title |
Budování značky začínajících designérů |
|
dc.title.alternative |
Brandbuilding of Emerging Designers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with building a brand of emerging designers, specifically designer Eva Klabalová and her brand Kave footwear, who produces shoes from residual materials. The theoretical part describes topics such as marketing mix, brand, brand building, design, with the help of professional literature. Part of the theoretical part of the thesis is also the methodology of work. In the second part of the thesis, which is a practical part, the brand Kave footwear is introduced and the research questions are answered based on a qualitative survey, namely semi-structured interview with designer Eva Klabalová and end customers, as well as SWOT analysis. Finally, a recommendation is added based on the evaluation of all investigations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53145
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|