dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Buňková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45466
|
|
dc.description.abstract |
Zpracovaná bakalářská práce se zabývá percepcí neziskových projektů v rámci předmětu Projekty neziskových organizací a analýzou vybraného projektu Němá tvář. Teoretická část se zabývá pojmem neziskový sektor, také oblastmi případného působení, posláním a cíli, které by měl naplnit. Seznámí čtenáře s možnými typy financování neziskového sektoru a možnými částmi marketingového mixu. Blíže práce specifikuje i samotný pojem projekt. Praktická část práce analyzuje pomocí metody online dotazování předmět Projekty nezis-kových organizací a také vybraný studentský projekt Němá tvář. Respondenti pomohou autorce práce zjistit, jaké je vnímání neziskových projektů a vybraného projektu napříč všemi fakultami Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Na základě získaných odpovědí autorka práce porovná současné fungování projektu a vytvoří doporučení pro budoucí realizátory. |
|
dc.format |
68 s. (101 724) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
Projekty neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
Útulek pro zvířata v nouzi Zlín- Vrašava
|
cs |
dc.subject |
projekt Němá tvář
|
cs |
dc.subject |
Non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing communications of non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
Non-profit orga-nization projects
|
en |
dc.subject |
Shelter for animals in Need ZlinVrsava
|
en |
dc.subject |
project Němá tvář
|
en |
dc.title |
Studentský neziskový projekt v percepci posluchačů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
Student's Nonprofit Project in Perception of Listeners at Thomas Bata Univerzity in Zlin |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gartnerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the perception of non-profit projects and the analysis of the project Němá tvář. The theoretical part focuses on the non-profit sector, fields in which it can operate, and the objectives it should achieve. Readers will become familiar with pos-sible types of financing of the non-profit sector as well as a part of the marketing mix. The thesis also specifies the term project. The practical part analyses non-profit projects and the student project Nemá tvář using an online survey. Survey respondents will help the author find out how students from all fa-culties of the Tomas Bata University in Zlín perceive non-profit projects and the project Němá tvář. Based on the survey, the author will analyze the project's progress. The author will also recommend how to improve the project in the future. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53133
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|