Společenská odpovědnost společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Andršová, Mária
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45455
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá Corporate Social Responsibility společnosti Curaden Slo-vakia. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická se zabývá sociálním marketingem, firemní identitou, corporate social responsibilty. Popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumnou otázku a cíl. Praktická část představuje společnost Curaden Slovakia, její vznik a aktivity. Na konci je provedeno vyhodnocení kvantitativního výzkumu, na základě jeho výsledku je zodpovězena výzkumná otázka a následně navrhnuta doporučení.
dc.format 68 s. (116 960 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject Curaprox cs
dc.subject Curaden Slovakia cs
dc.subject ústní hygiena cs
dc.subject ekologie cs
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject Social Marketing en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Curaprox en
dc.subject Dental hygiene en
dc.subject Ecology en
dc.title Společenská odpovědnost společnosti XY
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility of the Company Curaden Slovakia s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is dealing with the Corporate Social Responsibility of Curaden Slovakia. The thesis is divided into two sections. The theoretical part is concerned with social marketing, corporate identity, corporate social responsibility. It describes the research method, presents the research question and desired goal. The practical part introduces the Curaden Slovakia including its beginning and projects. In the end, quantitative research is evaluated. The research question is answered and final suggestions are based on the results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53119
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
andršová_2019_dp.zip 39.06Mb application/zip View/Open None
andršová_2019_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
andršová_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account