Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Vitásková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:26Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:26Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45420
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, která se specializuje na výrobu, nákup a prodej hutních materiálů vhodných převážně pro kovovýrobu a stavebnictví. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V rámci této části byla mimo jiné využita polostandardizovaná interview s vybranými představiteli společnosti. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. |
|
dc.format |
72 s. (123 524) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
McKinsey 7S
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
ben-chmarking
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
McKinsey 7S
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces Model
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sehnalová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2019-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of marketing communica-tion of the chosen company, which is specialize in the production, purchase and sale of metallurgical materials suitable mainly for metal production and construction. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the area of marketing com-munication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing communication of the chosen company, including assessment of the results of the analysis. In this part of the thesis were implemented among other things semi-structured interviews with selected com-pany representatives. Recommendations that are aimed at improving the current state of marketing communication of the chosen company are also a part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
53050
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account