Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybraného penzionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybraného penzionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculčíková, Zuzana
dc.contributor.author Šoltysová, Sabina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:19Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:19Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45246
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou týkající se spokojenosti zákazníků se službami vybraného penzionu. Teoretická část byla zpracována za pomoci literární rešerše na témata týkající se služeb ubytovacích zařízení a spokojenosti hostů. V praktické části bylo charakterizováno ubytovací zařízení a jeho konkurenční prostřední, které bylo zanalyzováno za pomoci SERVQUAL metody. Dále jsou v praktické části rozebrány výsledky dotazníkového šetření, které jsou porovnány s recenzemi na internetových rezervačních portálech. Součástí práce jsou doporučení, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti hostů.
dc.format 85 s. (4 s., 108 285 zn.)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject služby cs
dc.subject hotelové služby cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject SERVQUAL cs
dc.subject services en
dc.subject hotel's services en
dc.subject customer's satisfaction en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject SERVQUAL en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybraného penzionu
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction with the Services of Selected Pension
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Papadaki, Šárka
dc.date.accepted 2019-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the issues related to customer satisfaction with the services od selected pension. Theoretical part was processed with the help of literature research on topics related to accommodation facilities and guest satisfaction. In the practical part was characterized the accommodation facility and its competitive environment, which was analyzed with the help of the SERVQUAL method. Furthermore, in the practical part are analyzed the results of the questionnaire survey, which are compared with reviews on the Internet booking portals. The work includes recommendations that could lead to increased guest satisfaction.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52794
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
šoltysová_2019_dp.pdf 1.897Mb PDF View/Open None
šoltysová_2019_op.docx 28.26Kb Unknown View/Open None
šoltysová_2019_vp.docx 27.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account