Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybraného penzionu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Šoltysová, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:19Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:19Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45246
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou týkající se spokojenosti zákazníků se službami vybraného penzionu. Teoretická část byla zpracována za pomoci literární rešerše na témata týkající se služeb ubytovacích zařízení a spokojenosti hostů. V praktické části bylo charakterizováno ubytovací zařízení a jeho konkurenční prostřední, které bylo zanalyzováno za pomoci SERVQUAL metody. Dále jsou v praktické části rozebrány výsledky dotazníkového šetření, které jsou porovnány s recenzemi na internetových rezervačních portálech. Součástí práce jsou doporučení, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti hostů. |
|
dc.format |
85 s. (4 s., 108 285 zn.) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
hotelové služby
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
SERVQUAL
|
cs |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
hotel's services
|
en |
dc.subject |
customer's satisfaction
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
SERVQUAL
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybraného penzionu |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Customer Satisfaction with the Services of Selected Pension |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2019-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the issues related to customer satisfaction with the services od selected pension. Theoretical part was processed with the help of literature research on topics related to accommodation facilities and guest satisfaction. In the practical part was characterized the accommodation facility and its competitive environment, which was analyzed with the help of the SERVQUAL method. Furthermore, in the practical part are analyzed the results of the questionnaire survey, which are compared with reviews on the Internet booking portals. The work includes recommendations that could lead to increased guest satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52794
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account