Strategie komunikace obce Želatovice s občany
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hýblová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Tihelková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:17Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:17Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45179
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a úrovní komunikační strategie obce jakožto komunikace s jejími občany. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část je založena na literární rešerši v oblasti marketingu ve veřejné správě. Přibližuje pojmy týkající se komunikačního mixu obce a závěr teoretické části představuje teoretická východiska marketingových analýz a marketingového výzkumu. V praktické části je analyzováno marketingové prostředí a nástroje komunikačního mixu vybrané obce. V práci je také využita SWOT analýza. Hlavním cílem práce je analýza současného stavu marketingového prostředí a úrovně komunikační strategie obce a vytvoření návrhů na zlepšení komunikace obce s jejími občany. |
|
dc.format |
63 s. (73 237 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing obce
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie obce
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
obec
|
cs |
dc.subject |
municipal marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy of municipality
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
municipality
|
en |
dc.title |
Strategie komunikace obce Želatovice s občany |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Želatovice Municipality with Citizens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2019-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing environment and the level of communication strategy of the municipality as a communication with its citizens. The thesis consists of the theoretical and practical part. The theoretical part is based on literary research in the field of marketing in public administration. It studies concepts of communication mix of municipality and the end of the theoretical part presents theoretical basis of marketing analysis and marketing research. In the practical part is analyzed marketing environment and tools of communication mix of the selected municipality. The thesis also uses the SWOT analysis. Tha main purpose of this thesis is the analysis of the current state of marketing environment and the level of communication strategy of the municipality and to create proposals to improve communication between the municipality and its citizens. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52693
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account