Analýza spokojenosti klientů vybraného fitness centra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti klientů vybraného fitness centra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Špiruda, Vojtěch
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:16Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:16Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45158
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti klientů s vybraným fitness centrem. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na zvolené téma a následné vytvoření teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu spokojenosti klientů se službami vybraného fitness centra včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části práce bylo použi to především kvantitativního marketingového výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti klientů ve vybraném fitness centru.
dc.format 69 s. (86 070 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Services en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Questionnaire en
dc.subject Customer en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Analýza spokojenosti klientů vybraného fitness centra
dc.title.alternative The Analysis of Customer of the Selected Fitness Centre
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Švecová, Michaela
dc.date.accepted 2019-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction of chosen fitness centre. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literature search on given topic and the subsequent creation of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The aim of the practical part was analysis of the current state of customer satisfaction with fitness centre including the evaluation of the analysis results. In this part of the bachelor thesis was used especially quantitative marketing research. Part of the thesis is also recommendations that are aimed at improving the current state of customer's satis-faction of chosen fitness centre.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52659
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
špiruda_2019_dp.pdf 2.274Mb PDF View/Open None
špiruda_2019_op.docx 22.98Kb Unknown View/Open None
špiruda_2019_vp.docx 27.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account