Analýza spokojenosti zákazníků s vybranou společností
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Konupčíková, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:16Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:16Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45157
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s vybranou společností. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na téma vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků a následná formulace teoretických východisek pro zpracování praktické části bakalářské práce. Cílem praktické části byla analýza současného stavu spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti prostřednictvím vybraných strategických marketingových analýz a kvantitativního marketingového výzkumu uskutečněného pomocí dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti zákazníků s vybranou společností. |
|
dc.format |
88 s. (135 767 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
strategické marketingové analýzy
|
cs |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
Strategic marketing analysis
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků s vybranou společností |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Customers Satisfaction with the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with the selected company. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literary search on the topic related to the area of customer satisfaction and the subsequent formulation of the theoretical basis for the elaboration of the practical part of the bachelor thesis. The aim of the practical part was to analyze the current state of customers satisfaction with the services provided in the selected company through chosen strategic marketing analyzes and quantitative marketing research realized by survey. A constituent of the bachelor thesis are also recommendations, which are focused on improving the current state of customer satisfaction with the selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52657
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account