Analýza spokojenosti zákazníků s vybranou společností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků s vybranou společností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Konupčíková, Simona
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:16Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:16Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45157
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s vybranou společností. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na téma vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků a následná formulace teoretických východisek pro zpracování praktické části bakalářské práce. Cílem praktické části byla analýza současného stavu spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti prostřednictvím vybraných strategických marketingových analýz a kvantitativního marketingového výzkumu uskutečněného pomocí dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti zákazníků s vybranou společností.
dc.format 88 s. (135 767 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject strategické marketingové analýzy cs
dc.subject Questionnaire en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Customer en
dc.subject Strategic marketing analysis en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků s vybranou společností
dc.title.alternative The Analysis of Customers Satisfaction with the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with the selected company. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literary search on the topic related to the area of customer satisfaction and the subsequent formulation of the theoretical basis for the elaboration of the practical part of the bachelor thesis. The aim of the practical part was to analyze the current state of customers satisfaction with the services provided in the selected company through chosen strategic marketing analyzes and quantitative marketing research realized by survey. A constituent of the bachelor thesis are also recommendations, which are focused on improving the current state of customer satisfaction with the selected company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52657
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
konupčíková_2019_dp.pdf 4.314Mb PDF View/Open None
konupčíková_2019_op.docx 22.26Kb Unknown View/Open None
konupčíková_2019_vp.docx 27.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account