Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Burkart, David
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:16Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:16Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45155
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše věnující se zejména problematice marketingu, marketingového mixu a zároveň byla vypracována teoretická východiska související se zpracováním části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti. K tomu byly využity vybrané marketingové analýzy, kvalitativní marketingový výzkum v podobě polo-standardizovaných interview s představiteli vybrané společnosti a také kvantitativní marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti. |
|
dc.format |
76 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.subject |
Marketing Services
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Mix Tools in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Motyčka, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing mix in a selected company. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literal research dealing mainly with marketing, marketing mix and at the same time it was prerequisite for practical part. The aim of the practical part was to analyze the current state of the marketing mix of the selected company. For this purpose were used selected marketing analyzes, qualitative marketing research in the form of semi-standardized interviews with representatives of the selected company and also quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. Part of the thesis is also recommendations that are focused on improving the current state of the marketing mix in the selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52654
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account