dc.contributor.advisor |
Haburajová Ilavská, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Mojžíš, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:14Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:14Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45113
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením pracovního prostředí a jeho vlivu na pracovní výkonost zaměstnanců v oblasti sociální pedagogiky. Teoretická část vymezuje legislativní ukotvení, cíle a nástroje vnitropodnikové sociální politiky. Dále popisuje determinanty pracovního prostředí jako bezpečnost na pracovišti, světlo, hluk, mikroklimatické podmínky a škodliviny v pracovním ovzduší. Závěr teoretické části se zabývá vymezením pojmů výkonu a výkonnosti a faktory, kritérii, měřením a hodnocením pracovní výkonnosti a nahlíží na problematiku pracovní spokojenosti a možnosti uplatnění sociálních pedagogů na trhu práce. Praktická část prostřednictvím kvantitativního výzkumu realizovaného pomocí dotazníku doplňuje teoretickou část o praktické poznatky míry vlivu některých determinantů pracovního prostředí na výkonost zaměstnanců. V závěru práce jsou popsány zjištění a uvedeny návrhy pro praktické použití, týkající se zlepšení některých oblastí pracovních podmínek. |
|
dc.format |
74 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pracovní prostředí
|
cs |
dc.subject |
výkon
|
cs |
dc.subject |
výkonnost
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanec
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
faktory
|
cs |
dc.subject |
sociální
|
cs |
dc.subject |
pracovní podmínky
|
cs |
dc.subject |
zákon
|
cs |
dc.subject |
working environment
|
en |
dc.subject |
performance
|
en |
dc.subject |
productivities
|
en |
dc.subject |
employee
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
factors
|
en |
dc.subject |
society
|
en |
dc.subject |
working conditions
|
en |
dc.subject |
law
|
en |
dc.title |
Pracovní prostředí a jeho význam pro efektivitu a výkonost zaměstnanců v oblasti sociální pedagogiky |
|
dc.title.alternative |
Work Environment and Its Importance for Employee Efficiency and Performance in the Field of Social Pedagogy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Balvín, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the evaluation of the working environment and its influence on the working efficiency of employees in the field of social pedagogy. The theoretical part defines legislative, objectives and tools of company internal social policy. Other aspects of determining the working environment as OSH, light, noise, micro-climatic conditions and pollutants in the working environment. At the end of the theoretical part, the thesis is focusing on performance and efficiency, criteria, measurement and evaluation of work efficiency and looks at the issue of job satisfaction and possibilities of Applying Social Educators in the Labor Market. Practical part contains results from quantitative research done by questionnaire and complements theoretical part with practical knowledge about the degree of influence, by some aspects of the working environment, on the working efficiency of employees. The end of the thesis describes findings and offers some suggestions for improvement of working conditions. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
52597
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|