Hodnoty a jejich místo ve škole a v rodině
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Vrlová, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:13Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:13Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45109
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá hodnotami a jejich místem ve škole a v rodině. Teoretická část je zaměřena nejprve na vztah hodnot k sociální pedagogice a k základním pojmům, dále popisuje historii hodnot a etiku jako základ hodnot výchovně-vzdělávacího procesu a hodnotových orientací. V další kapitole se seznámíme s významem hodnot v souvislosti s výchovou a osobním rozvojem jedince v rodině. Cílem praktické části je zjistit míru shody významnosti zadaných hodnot ve školním a rodinném prostředí. |
|
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
hierarchie hodnot
|
cs |
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
values
|
en |
dc.subject |
hierarchy of values
|
en |
dc.subject |
value orientation
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.title |
Hodnoty a jejich místo ve škole a v rodině |
|
dc.title.alternative |
Values and Their Place in Schools and Families |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šalenová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the issues of values and their position at school and in a family. The theoretical part is focused on the values and their attitude to social pedagogy and to the key concepts. It is also aimed at the history of the values and athics as a base of educational process and environmental value. The next chapter is focused on the importance of values in educational and personal progress in a family.The aim of the practical part is to discover the agreement of the values at school and in a family. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
52593
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account