Zavedení e-shopu na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení e-shopu na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Klementová, Marie
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:19:02Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:19Z
dc.date.issued 2006-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/450
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast elektronického obchodování a konkrétně na založení elektronického obchodu fyzickou osobou s minimálními finančními náklady. Úvodem jsou vysvětleny základní pojmy a převážná část teoretické části je věnována založení a provozování elektronického obchodu, struktuře uživatelů Internetu a charakteristice internetových zákazníků. Poznatky z této části jsou následně využity v analýze existujícího elektronického obchodu s outdoorovým vybavením a zejména v projektové části, která přináší návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace konkrétního e-shopu. cs
dc.format 109 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1436387 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2016
dc.subject Internet cs
dc.subject uživatelé Internetu cs
dc.subject elektronická komerce cs
dc.subject elektronický obchod cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject outdoor cs
dc.subject www.Makalu.cz cs
dc.subject Internet en
dc.subject Internet users en
dc.subject electronic commerce en
dc.subject electronic shop en
dc.subject e-shop en
dc.subject outdoor en
dc.subject www.Makalu.cz en
dc.title Zavedení e-shopu na trh cs
dc.title.alternative The introdution of an e-shop to the market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.description.abstract-translated This extended essay is targeting on the area of electronic business and especially on establishing an electronic shop by a physical person with low finances. The introduction explains basic terminology and main part of the theoretical part is dedicated the founding and running of electronic shop, structure of Internet users and characteristic of Internet customers. Some knowledge from this part are consequently put to use in analyse of one existing electronic shop carrying business on an outdoor market and mainly in project part, which brings suggestions and recommendations to improve current situation of this concrete e-shop. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2719
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
klementová_2006_dp.pdfBlocked 1.369Mb PDF View/Open
klementová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
klementová_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account