Role výchovného poradce na základní škole pohledem třídních učitelů
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kroutilová Nováková, Radana
|
|
dc.contributor.author |
Mišunová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:12Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:12Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45079
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je objasnit skutečné postavení a vliv výchovného poradce na prvním stupni základních škol. Práce je zaměřena na celkovou spolupráci výchovného poradce s třídními učiteli a jejich vzájemnou intenzitu při řešení problémů. V tomto kontextu proběhl výzkum, jehož cílem bylo objasnit tyto otázky. Závěrem práce je zhodnocení celkového procesu komunikace a doporučené návrhy pro zlepšení. |
|
dc.format |
69 s. (13 504 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Výchovné poradenství
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
tolerance
|
cs |
dc.subject |
Educational counseling
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
tolerance
|
en |
dc.subject |
empathy
|
en |
dc.title |
Role výchovného poradce na základní škole pohledem třídních učitelů |
|
dc.title.alternative |
The Role of a Guidance Counselor at a Primary School from the Perspective of Class Teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skarupská, Helena |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to clarify what are the possibilities of an educational counselor at the first level of primary schools. The work is focused on overall cooperation in problem solving. This is a pro-run research aimed at clarifying these issues. The conclu-sion is to evaluate the overall process of communication and recommended suggestions for improvement. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
52555
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
local.subject |
výchovní poradci
|
cs |
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
educational counselors
|
en |
local.subject |
home and school
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam