Názory žáků základních škol na odměny a tresty ve výchově

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory žáků základních škol na odměny a tresty ve výchově

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Kukučová, Magdaléna
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:12Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:12Z
dc.date.issued 2019-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45074
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá nejčastějším způsobem odměn a trestů ve výchově. Na toto téma je nahlíženo formou názorů žáků na druhém stupni základních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje celkem tři kapitoly, které se zabývají rodinou a její výchovou, odměnami a tresty. Praktická část popisuje výsledky výzkumného šetření, které jsou zaznamenány pomocí grafů a tabulek. Každou dotazníkovou položku tvoří popisující komentář.
dc.format 47 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject funkce rodiny cs
dc.subject typy rodin cs
dc.subject výchova cs
dc.subject výchovné styly cs
dc.subject pravidla cs
dc.subject odměny cs
dc.subject tresty cs
dc.subject funkce odměn a trestů cs
dc.subject způsoby odměn a trestů cs
dc.subject family en
dc.subject function of family en
dc.subject types of family en
dc.subject upbringing en
dc.subject upbringing styles en
dc.subject rules en
dc.subject rewards en
dc.subject punishments en
dc.subject function of rewards and punishments en
dc.subject ways of rewards and punishments en
dc.title Názory žáků základních škol na odměny a tresty ve výchově
dc.title.alternative Opinions of Primary Schools Pupils on Rewards and Punishments in Upbringing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petr Šafránková, Anna
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the most common form of rewards and punishments during children´s upbringing. It is done through the agency of pupil´s opinion. These areas have been observed during a research in a Primary school. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part consists of three chapters which deal with family and it´s bringing up, rewards and punishments. The practical part proposes results of research which are recorded by means of ta-bles and graphs. Each questionnaire´s article is accompanied by its commentary.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 52547
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-23
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject odměny a tresty cs
local.subject výchovný styl v rodině cs
local.subject teen-agers en
local.subject rewards and punishments en
local.subject parenting style en


Files in this item

Files Size Format View Description
kukučová_2019_dp.pdf 4.096Mb PDF View/Open None
kukučová_2019_op.docx 19.66Kb Unknown View/Open None
kukučová_2019_vp.docx 15.90Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account