dc.contributor.advisor |
Kroutilová Nováková, Radana
|
|
dc.contributor.author |
Hanzlíčková, Stanislava
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:10Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:10Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45028
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá dalším vzděláváním pracovníků v sociálních službách. Cílem je zjistit, jaké jsou názory těchto pracovníků nejen na povinné vzdělávání, které pro ně vyplývá ze zákona, ale také na vzdělávání nad rámec této povinnosti. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické poznatky z oblasti dalšího vzdělávání, jeho efektivitu, vzdělávací potřeby a hodnocení výsledků vzdělávání. Představuje také zákony, předpisy a dokumenty upravující další vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Obsahem praktické části jsou výsledky výzkumného šetření, pro které byl zvolen kvantitativní výzkum realizovaný prostřednictvím sběru dotazníků. |
|
dc.format |
61 s. (89 313 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
další vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
profesní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
formy vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
further education
|
en |
dc.subject |
vocational training
|
en |
dc.subject |
forms of education
|
en |
dc.subject |
educational needs
|
en |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.title |
Názory pracovníků v sociálních službách na další profesní vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Opinions of Workers in Social Services for Further Professional Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with further education of workers in social services. The aim is to find out what are the opinions of these workers not only on compulsory education, which is mandatory for them by law, but also on education beyond this obligation. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first part is focused on theo-retical knowledge of further education, its effectiveness, educational needs and evaluation of education results. It also presents laws, regulations and documents governing the further training of workers in social services. The practical part contains results of a research for which the quantitative research, realized through the collection of questionnaires, was chosen. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
52479
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-23 |
|