Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Fedorová, Emília
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:08Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:08Z
dc.date.issued 2018-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44971
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku. Teoretická část se zabýva teorií marketingu, část analytická převádí tuto teorii do praxe. Analýza byla zpracována díky dopředu vybraným marketingovým analýzám jako jsou PESTLE a SWOT analýza, Porterův model 5 konkurenčních sil a následne prevedené do analýza marketingového mixu železáren. Tyto analýzy odhalily výhody stejně tak jako i nedostatky dané firmy. Kromě snažení firmy neustále generovat zisk, by také měly být brány v úvahu dopady produkce na život a snaha o zvýšení atraktivity podniku medzi mládežou. Mezi nedostatky, na které tato práce upozorňuje, patří nedostatečná propagace environmentální politiky dané firmy, její propagace a take nedostatečná motivace maturantu začít po skončení školy pracovat pro tuto firmu.
dc.format 64
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové analýzy cs
dc.subject životní prostředí cs
dc.subject environmentální politika cs
dc.subject atraktivita odvetví cs
dc.subject Marketing analyses en
dc.subject the environment en
dc.subject environmental policy en
dc.subject the industry attractiveness en
dc.title Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s.
dc.title.alternative A Marketing Analysis of Železiarne Podbrezová, a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2019-06-10
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing analysis of a chosen company. The marketing analysis of Železiarne Podbrezová a.s. was done by analyzing the external and internal environment of the company. The theoretical part deals with marketing theory, and the analytical part puts that theory into practice. PESTLE, SWOT and Porter´s five forces analyses outline advantages and disadvantages of marketing activities of the company and after that marketing mix of the company is analyzed. Apart from concentrating on making a profit, a company should keep in mind the impact its production processes have on the environment. One of the shortcomings which this thesis is dealing with is the insufficient promotion of the environmental policy of the company as well as the low number of young people employed in the industry due to its unattractiveness.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 52390
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-23
local.subject marketingová analýza cs
local.subject železárny cs
local.subject marketing analysis en
local.subject iron-works en


Files in this item

Files Size Format View Description
fedorová_2019_dp.pdf 2.139Mb PDF View/Open None
fedorová_2019_op.doc 84Kb Unknown View/Open None
fedorová_2019_vp.pdf 143.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account