Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Haltofová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Fedorová, Emília
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:08Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:08Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44971
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku. Teoretická část se zabýva teorií marketingu, část analytická převádí tuto teorii do praxe. Analýza byla zpracována díky dopředu vybraným marketingovým analýzám jako jsou PESTLE a SWOT analýza, Porterův model 5 konkurenčních sil a následne prevedené do analýza marketingového mixu železáren. Tyto analýzy odhalily výhody stejně tak jako i nedostatky dané firmy. Kromě snažení firmy neustále generovat zisk, by také měly být brány v úvahu dopady produkce na život a snaha o zvýšení atraktivity podniku medzi mládežou. Mezi nedostatky, na které tato práce upozorňuje, patří nedostatečná propagace environmentální politiky dané firmy, její propagace a take nedostatečná motivace maturantu začít po skončení školy pracovat pro tuto firmu. |
|
dc.format |
64 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové analýzy
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
environmentální politika
|
cs |
dc.subject |
atraktivita odvetví
|
cs |
dc.subject |
Marketing analyses
|
en |
dc.subject |
the environment
|
en |
dc.subject |
environmental policy
|
en |
dc.subject |
the industry attractiveness
|
en |
dc.title |
Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s. |
|
dc.title.alternative |
A Marketing Analysis of Železiarne Podbrezová, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing analysis of a chosen company. The marketing analysis of Železiarne Podbrezová a.s. was done by analyzing the external and internal environment of the company. The theoretical part deals with marketing theory, and the analytical part puts that theory into practice. PESTLE, SWOT and Porter´s five forces analyses outline advantages and disadvantages of marketing activities of the company and after that marketing mix of the company is analyzed. Apart from concentrating on making a profit, a company should keep in mind the impact its production processes have on the environment. One of the shortcomings which this thesis is dealing with is the insufficient promotion of the environmental policy of the company as well as the low number of young people employed in the industry due to its unattractiveness. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
52390
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-23 |
|
local.subject |
marketingová analýza
|
cs |
local.subject |
železárny
|
cs |
local.subject |
marketing analysis
|
en |
local.subject |
iron-works
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account