[NEOBHÁJENO] Sociální sítě a informovanost žáků ZŠ o rizicích jejich využívání

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Sociální sítě a informovanost žáků ZŠ o rizicích jejich využívání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Csefalvayová, Iveta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:07Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:07Z
dc.date.issued 2019-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44962
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá Sociálními sítěmi a informovaností žáku o rizicích jejich využívání. Teoretická část pojednává o komunikaci a vývoji komunikačních médií. Dále se zabývá typy komunikace prostřednictvím sociálních sítí, různými typy šikany v internetovém prostředí, a také se zaměřuje na negativní a pozitivní dopad této komunikace. Praktická část je provedena kvantitativním způsobem šetření dotazování pomocí anonymního dotazníku, kde otázky zjišťují informovanost žáků o rizicích využívání internetu.
dc.format 79
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject sociální komunikace cs
dc.subject média cs
dc.subject internet cs
dc.subject technologie cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject facebook cs
dc.subject instagram cs
dc.subject myspace cs
dc.subject twitter cs
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject stalking cs
dc.subject sexting cs
dc.subject kyberstalking cs
dc.subject kyberprostor cs
dc.subject internetová závislost cs
dc.subject prevence cs
dc.subject závislost cs
dc.subject děti cs
dc.subject škola cs
dc.subject communication en
dc.subject social communication en
dc.subject media en
dc.subject internet en
dc.subject technology en
dc.subject social networks en
dc.subject facebook en
dc.subject instagram en
dc.subject myspace en
dc.subject twitter en
dc.subject cyberbullying en
dc.subject stalking en
dc.subject sexting en
dc.subject cyberstalking en
dc.subject cyberspace en
dc.subject internet addiction en
dc.subject prevention en
dc.subject addiction en
dc.subject children en
dc.subject school en
dc.title [NEOBHÁJENO] Sociální sítě a informovanost žáků ZŠ o rizicích jejich využívání
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Social Networks and the Awareness of Primary Schools Pupils about the Risks of Their Use
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2019-05-30
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with social networks and informing pupils about the risks of their use. The theoretical part deals with communication and development of communication media. It also deals with the types of communication through social networks, various types of bullying in the Internet, and also focuses on the negative and positive impact of this communication. The practical part is done by a quantitative method of inquiry by means of an anonymous questionnaire, where the questions determine the pupils' awareness of the risks of using the Internet.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 52381
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2019-04-23
local.subject internetová komunikace cs
local.subject riziko cs
local.subject žáci cs
local.subject Internet communication en
local.subject risk en
local.subject learners en


Files in this item

Files Size Format View Description
csefalvayová_2019_dp.pdf 2.381Mb PDF View/Open None
csefalvayová_2019_op.docx 20.59Kb Unknown View/Open None
csefalvayová_2019_vp.docx 18.71Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account