A Marketing Mix Analysis of a Selected Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Mix Analysis of a Selected Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Doležal, Vojtěch
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:06Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:06Z
dc.date.issued 2018-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44942
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu vybrané společnosti, která poskytuje fotografické a kinematické služby. Práce byla rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části byly na základě literární rešerše popsány a následně shrnuty základní pojmy, které souvisí s marketingovým mixem a následně s vnitřním, vnějším a mezoprostředím společnosti. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti. Na základě výsledků analýzy byla pro vybranou společnost navržena doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu, které mají za cíl zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a následně také konkurenceschopnosti společnosti.
dc.format 64 s. (112 222).
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject McKinsey 7S cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject STP analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Benchmarking en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix of Services en
dc.subject McKinsey 7S en
dc.subject PESTE Analysis en
dc.subject Porter's Five Forces Analysis en
dc.subject STP Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
dc.title.alternative A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2019-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focused on the analysis of the marketing mix of photographic and kinematic services of the selected company. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part describes and summarises basic terms which are connected with the marketing mix and subsequently the internal environment of the company, the external environment of the company and the mezzo-environment of the company based on literature research. The main goal of the practical part was the analysis of the current marketing mix of the selected company. Based on the results of the analysis recommendations for the selected company leading to the improvement of the current situation, which aim to improve the quality of the provided services and consequently the company's competitiveness, were proposed.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 52359
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-30
local.subject marketingová analýza cs
local.subject marketing analysis en


Files in this item

Files Size Format View Description
doležal_2019_dp.pdf 2.078Mb PDF View/Open None
doležal_2019_op.pdf 173.7Kb PDF View/Open None
doležal_2019_vp.doc 83Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account