Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Linhart, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Zlámalová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T21:57:19Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4492
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je vytvořit marketingový plán na reciproční sponzoring pro firmu XY, která půjčuje firmě AB technická zařízení na automobilové závody. Ta jsou potřebná k získávání dat pro zajištění spojení a zpracování výsledků. Teoretická část nás seznámí s pojmy SWOT analýza, public relations a sponzoring. Také nás seznámí se základními principy fungování přístrojů používaných při rallye. Analytická část má za úkol zjistit, jestli by byla navržená forma sponzoringu pro firmu XY výhodná, protože by se více dostala do povědomí veřejnosti. Proto provedu SWOT analýzu před a po zavedení celého plánu. |
cs |
dc.format |
49 |
cs |
dc.format.extent |
1197982 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036 |
|
dc.subject |
relations
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
rallye
|
cs |
dc.subject |
radiostanice
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
sponzoring
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
rallye
|
en |
dc.subject |
radio stations
|
en |
dc.title |
Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY |
cs |
dc.title.alternative |
Project of AB company marketing activities optimalisation in the area of XY company reciprocal sponsorship |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-22 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-12-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is a creation of a marketing plan for the reciprocal sponsoring targeted for XY company, which lends technical rally equipments to AB company. Those are needed for data mining to provide a connection and results processing. A theoretical part introduces us with the terms SWOT analysis, Public Relations, sponsoring, which is a part of PR tools. Here also a functioning of rally equipments will be described. An analytic part deals with a task to figure out, whether the proposed sponsoring was advantageous for the XY company by introducing more data to public. That is why I run SWOT analysis before and after sponsoring introduction. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4742
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account