Projekt vytvoření komunikačního plánu vybrané neziskové organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Benyahya, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Škývarová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:03Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:03Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44888
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá komunikací neziskové organizace Inspirace Zlín z.s. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingové komunikace neziskové organizace. V teoretické části je stanovený hlavní cíl práce, výzkumné otázky a metodika práce. Praktická část je zaměřena na konkrétní neziskovou organizaci a analýzu její současné komunikace. Na základě výsledků dotazníkového průzkumu a osobních rozhovorů je v projektové části navržen komunikační plán. |
|
dc.format |
85 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
marketing neziskového sektoru
|
cs |
dc.subject |
non - profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing non - profit sector
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření komunikačního plánu vybrané neziskové organizace |
|
dc.title.alternative |
The Project to Create a Communication Plan Selected by a Non-Profit Organization |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stojarová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the communication of non-profit organization Inspirace Zlín z.s. The theoretical part is focus on marketing and marketing communication of non-profit organization. In the end of theoretical part is set main goal, hypothesis and methology of work. The practical part of the thesis is focused on a specific non-profit organization and analysing the current communication. Based on the result of an exploratory survey and personal interviews is designed a communication plan. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52285
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account