Projekt vytvoření komunikačního plánu vybrané neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření komunikačního plánu vybrané neziskové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Benyahya, Petra
dc.contributor.author Škývarová, Iva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:03Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:03Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44888
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá komunikací neziskové organizace Inspirace Zlín z.s. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingové komunikace neziskové organizace. V teoretické části je stanovený hlavní cíl práce, výzkumné otázky a metodika práce. Praktická část je zaměřena na konkrétní neziskovou organizaci a analýzu její současné komunikace. Na základě výsledků dotazníkového průzkumu a osobních rozhovorů je v projektové části navržen komunikační plán.
dc.format 85 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketing neziskového sektoru cs
dc.subject non - profit organization en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing non - profit sector en
dc.title Projekt vytvoření komunikačního plánu vybrané neziskové organizace
dc.title.alternative The Project to Create a Communication Plan Selected by a Non-Profit Organization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stojarová, Věra
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the communication of non-profit organization Inspirace Zlín z.s. The theoretical part is focus on marketing and marketing communication of non-profit organization. In the end of theoretical part is set main goal, hypothesis and methology of work. The practical part of the thesis is focused on a specific non-profit organization and analysing the current communication. Based on the result of an exploratory survey and personal interviews is designed a communication plan.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52285
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
škývarová_2019_dp.pdf 3.582Mb PDF View/Open None
škývarová_2019_op.docx 25.22Kb Unknown View/Open None
škývarová_2019_vp.docx 24.57Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account