Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Schvandtnerová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:03Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:03Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44885
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vypracováním projektu zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Bricol s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních části-teoretické části a analytické časti. Teoretická část se zabývá základními poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a internetového marketingu. Druhá část analytická je zaměřena na představení společnosti a analyzováni současných nástrojů marketingové komunikace které společnost využívá. V této časti je analyzované aj mikroprostředí za pomoci SWOT analýzy a makroprostředí s použitím PESTLE analýzy. Součásti analytické časti je projektová část, která se zaobírá samotným návrhem zlepšeni marketingové komu-nikace ve společnosti. V závěre bol projekt podrobený nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
96 |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
tools of marketing communication
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project to Improve Marketing Communication of a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deal with to create a project to improve marketing communication at Bricol s.r.o. The thesis is divided into two main parts, theoretical part and analytical part. The theoretical part deals with basic knowledge of marketing, marketing mix, marketing communication and internet marketing. The second part is focused on introducing of the company and analysing current marketing communication tools used by of the company. This part also analysis its of microenvironment with the help of SWOT analysis and macroenvironment using PESTLE analysis. The analytical part also contains a project part deals with a design improvement of marketing communication in society. In conclusion was project is subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52279
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account