Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Schvandtnerová, Monika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:03Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:03Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44885
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vypracováním projektu zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Bricol s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních části-teoretické části a analytické časti. Teoretická část se zabývá základními poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a internetového marketingu. Druhá část analytická je zaměřena na představení společnosti a analyzováni současných nástrojů marketingové komunikace které společnost využívá. V této časti je analyzované aj mikroprostředí za pomoci SWOT analýzy a makroprostředí s použitím PESTLE analýzy. Součásti analytické časti je projektová část, která se zaobírá samotným návrhem zlepšeni marketingové komu-nikace ve společnosti. V závěre bol projekt podrobený nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 96
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject tools of marketing communication en
dc.subject internet marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project to Improve Marketing Communication of a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis deal with to create a project to improve marketing communication at Bricol s.r.o. The thesis is divided into two main parts, theoretical part and analytical part. The theoretical part deals with basic knowledge of marketing, marketing mix, marketing communication and internet marketing. The second part is focused on introducing of the company and analysing current marketing communication tools used by of the company. This part also analysis its of microenvironment with the help of SWOT analysis and macroenvironment using PESTLE analysis. The analytical part also contains a project part deals with a design improvement of marketing communication in society. In conclusion was project is subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52279
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
schvandtnerová_2019_dp.pdf 5.796Mb PDF View/Open None
schvandtnerová_2019_op.docx 24.63Kb Unknown View/Open None
schvandtnerová_2019_vp.docx 23.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account