Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Pluskalová, Ester
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:02Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:02Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44857
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace firmy Olimpex, spol. s r. o. se zaměřením na sociální média. Teoretická část je rešerší odborné literatury a relevantních zdrojů, které se vztahují k tematice práce, což je vlastně cílem této části. V druhé polovině práce jsou pak teoretické poznatky aplikovány do praxe. Nejprve je představena vybraná firma - Olimpex, spol. s r. o., poté je vyhodnocena efektivita marketingové komunikace za využití analýzy PESTLE, Porterovy i SWOT ana-lýzy. Výsledky slouží jako východisko pro vypracování projektové části. Navržený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
98 s. (145 366 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
comunication
|
en |
dc.subject |
marketing comunication
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Youtube
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Chosen E-shop Emphasizing Social Media |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master's thesis is focused on improving marketing communication of the company Olimpex, spol. s r. o. emphasizing social media. The theoretical part is a review of scientific literature and other relevant resources related to the topic and that is also the aim of this part. In the other part of the thesis the finding is applied. First it introduces Olimpex, spol. s r. o. and efficiency of its marketing communi-cation is analyzed by using PESTE, Porter's and SWOT analysis. Results serve as a basis for drawing up the project part. Ultimately the project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52237
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account