Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Pluskalová, Ester
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:02Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:02Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44857
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace firmy Olimpex, spol. s r. o. se zaměřením na sociální média. Teoretická část je rešerší odborné literatury a relevantních zdrojů, které se vztahují k tematice práce, což je vlastně cílem této části. V druhé polovině práce jsou pak teoretické poznatky aplikovány do praxe. Nejprve je představena vybraná firma - Olimpex, spol. s r. o., poté je vyhodnocena efektivita marketingové komunikace za využití analýzy PESTLE, Porterovy i SWOT ana-lýzy. Výsledky slouží jako východisko pro vypracování projektové části. Navržený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 98 s. (145 366 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject comunication en
dc.subject marketing comunication en
dc.subject social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject Youtube en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média
dc.title.alternative Marketing Communication of the Chosen E-shop Emphasizing Social Media
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The master's thesis is focused on improving marketing communication of the company Olimpex, spol. s r. o. emphasizing social media. The theoretical part is a review of scientific literature and other relevant resources related to the topic and that is also the aim of this part. In the other part of the thesis the finding is applied. First it introduces Olimpex, spol. s r. o. and efficiency of its marketing communi-cation is analyzed by using PESTE, Porter's and SWOT analysis. Results serve as a basis for drawing up the project part. Ultimately the project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52237
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
pluskalová_2019_dp.pdf 5.080Mb PDF View/Open None
pluskalová_2019_op.docx 30.03Kb Unknown View/Open None
pluskalová_2019_vp.docx 24.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account