Projekt marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Koláříková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44843
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci s důrazem na neziskový sektor a na jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Teoretická část slouží jako podklad pro vypracování projektové části. Prvním bodem analytické části je představení organizace. Následně je zpracována analýza její současné situace. Rovněž je proveden marketingový výzkum zabývající se průzkumem povědomí veřejnosti o organizaci. Závěrečná projektová část vychází z předešlých částí a jejím cílem je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
101 s. (151 168 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication in Family Centre Heřmánek |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master thesis aims for improving marketing communication of family center Heřmánek. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The practical part is further split into analytic and project part. The theoretical part describes marketing communication with a focus on non-profit sector and individual tools of marketing communication. The theoretical part is used as a base for carrying out the project part. First point of the analytical part is introduction of the organization. Following is an analysis of its current situation. Likewise, marketing research dealing with mapping of the public awareness of organization is implemented. The final project part is based on previous sections, and its aim is to create a project to improve marketing communication. After that, the project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52217
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account