Projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Ivanová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44840
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřená na projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh. Cílem této práce bylo na základě současného stavu společnosti navrhnout projekt komunikační strategie, který zviditelní její nový produkt na trhu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Teoretická část byla zaměřená na literární rešerši, která se zabývá především oblastí komunikační strategie a následné tvorby teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh. V rámci této části práce byly využité vybrané situační analýzy, kvalitativní výzkum pomocí polostandardizovaného interview s manažerem podniku a kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků z analýz byl v projektové části navrhnutý konkrétní projekt, který byl zaměřen na komunikační strategii pro zviditelnění nového produktu na trhu. Navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
117 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
ekologie
|
cs |
dc.subject |
moderní látkové pleny
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
ecology
|
en |
dc.subject |
modern cloth diapers
|
en |
dc.title |
Projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy Project for Introducing Modern Cloth Diapers to the Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petržela, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis aims to create a communication strategy for introduction of modern cloth diapers to the market. The goal of this thesis is to promote new product of the company via communication strategy, that is based on the current state of the company. The thesis is devided into the theoretical and practical parts. Theoretical part focuses mainly on the linear research in the feald of communication strategy. Theoretical outcomes were created based on the linear research and later used in the practical part of the thesis. The goal of the practical part of the theis was evaluation of the current state of the communicaton strategy concerning the introduction of the modern cloth diapers to the market. Situational analyses, qualitative semistandardised interview with the manager of the company and quantitative questionare research were used to determine the goals of the practical part of the thesis. Specific project for increasing publicity and desirability of the product was created based on the acquired outcomes of the research and analyses. Suggested project was underwent time, expense and risk analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52213
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account