Prevence stresu v průběhu studia při zaměstnání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prevence stresu v průběhu studia při zaměstnání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Ševčíková, Martina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.issued 2018-12-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44828
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je ve svém obsahu primární analýzou odůvodněnosti realizace pro-jektu, zaměřeného v rámci svých činností na podporu studentů kombinovaného studia při zvládání stresu, a to ve smyslu řešení již vzniklých negativních následků, tak také jako za-jištění účinné prevence. Práce se zaměřuje na zodpovězení výzkumných otázek, které jsou směřovány na zjištění toho, zda je realizace projektu důvodná, a pokud ano, tak v jaké podobě a při splnění jaké-ho obsahu činností, by měl být projekt realizován, aby se maximálně přiblížil potřebám studentů kombinovaného studia. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a je zpracována s využitím kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu, kdy kombinace těchto výzkumných metod zajiš-ťuje nejen sběr informací o tom, zda je služba vhodná a potřebná, ale navíc ještě informací o tom, jakým způsobem a v jaké podobě by měla být služba realizována, aby byla pro stu-denty maximálně efektivní.
dc.format 78 s. (123755 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject stres cs
dc.subject zvládání stresu cs
dc.subject odolnost proti stresu cs
dc.subject práce s emocemi cs
dc.subject emoční prožívání cs
dc.subject duševní hygiena cs
dc.subject EFT cs
dc.subject Stress en
dc.subject dealing with stress en
dc.subject resistence to stress en
dc.subject emotions en
dc.subject emotional experience en
dc.subject mental hygiene en
dc.subject EFT en
dc.subject research en
dc.title Prevence stresu v průběhu studia při zaměstnání
dc.title.alternative Prevention of Stress during Studies at Employed Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2019-06-12
dc.description.abstract-translated The work is the primary analysis of the justification of the implementation of the project, aimed at supporting students of combined studies in coping with stress in the context of its activities, in the sense of solving the already negative consequences as well as ensuring effective prevention. The work is focused on answering research questions, which are aimed at finding out whether the project implementation is justified and if so, in what form and with the content of activities, the project should be implemented in order to meet the needs of students of combined study. The thesis is divided into theoretical and analytical part and is processed using a combination of qualitative and quantitative research, where the combination of these research methods ensures not only the collection of information about whether the service is appropriate and necessary, but also information on how and in what way service should be implemented in order to be as effective as possible for students.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 52197
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject studenti cs
local.subject students en


Files in this item

Files Size Format View Description
ševčíková_2019_dp.pdf 3.231Mb PDF View/Open None
ševčíková_2019_op.docx 17.93Kb Unknown View/Open None
ševčíková_2019_vp.docx 18.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account