Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Žaludová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:00Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:00Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44825
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s. V rámci řešení byla použita metoda mystery shoppingu ve vybraných pěti prodejnách společnosti. Na základě analýzy postavení společnosti na trhu a analýzy výsledků mystery shoppingu byla navrhnuta konkrétní opatření ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. Výsledky této práce umožňují společnosti Levné knihy a.s., po realizaci doporučených návrhů, upevnit své postavení na trhu a dosáhnout vyšší míry spokojenosti svých zákazníků. |
|
dc.format |
114 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing obchodu
|
cs |
dc.subject |
kvalita služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
Business marketing
|
en |
dc.subject |
quality of service
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.title |
Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s. |
|
dc.title.alternative |
Improving the Quality of Services Provided in the Company Levné knihy a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on improving the quality of services provided by Levné knihy a.s. Mystery shopping method was used in five selected stores of the company. Based on the analysis of the company's market position and the analysis of mystery shopping results, concrete measures have been proposed to improve the quality of provided services. The results in this thesis will allow Levné knihy a.s. to consolidate their market position and achieve a higher level of customer satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52194
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account