Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Žaludová, Monika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44825
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s. V rámci řešení byla použita metoda mystery shoppingu ve vybraných pěti prodejnách společnosti. Na základě analýzy postavení společnosti na trhu a analýzy výsledků mystery shoppingu byla navrhnuta konkrétní opatření ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. Výsledky této práce umožňují společnosti Levné knihy a.s., po realizaci doporučených návrhů, upevnit své postavení na trhu a dosáhnout vyšší míry spokojenosti svých zákazníků.
dc.format 114 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing obchodu cs
dc.subject kvalita služeb cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject Business marketing en
dc.subject quality of service en
dc.subject marketing research en
dc.subject mystery shopping en
dc.title Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s.
dc.title.alternative Improving the Quality of Services Provided in the Company Levné knihy a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on improving the quality of services provided by Levné knihy a.s. Mystery shopping method was used in five selected stores of the company. Based on the analysis of the company's market position and the analysis of mystery shopping results, concrete measures have been proposed to improve the quality of provided services. The results in this thesis will allow Levné knihy a.s. to consolidate their market position and achieve a higher level of customer satisfaction.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52194
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
žaludová_2019_dp.pdf 2.533Mb PDF View/Open None
žaludová_2019_op.docx 29.76Kb Unknown View/Open None
žaludová_2019_vp.docx 24.47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account