Projekt eventu Royal Dog Cider 2019
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Tomek, Kryštof
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:00Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:00Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44822
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování projektu Royal Dog Cider 2019. Skládá se z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část je věnována základním teoretickým poznatkům z oblasti pivovarnictví, marketingové komunikace a event marketingu. V praktické části je provedena analýza a následné zhodnocení eventu Royal Dog Cider 2018, jež slouží jako podklad pro vypracování projektu. U tohoto eventu je analyzován průběh přípravy a realizace jednotlivých částí akce. V další pasáži je sestavena SWOT analýza a PESTEL analýza zaměřující se na event a dále také analýza konkurence vztahující se na produkt Royal Dog Cider. Projektová část zahrnuje realizaci eventu, návrhy pro vylepšení a je také podrobena časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
93 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
Royal Dog Cider
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
Royal Dog Cider
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt eventu Royal Dog Cider 2019 |
|
dc.title.alternative |
Project of the Royal Dog Cider 2019 Event |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fikr, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2019-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis covers the making-of of the project Royal Dog Cider 2019. It is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part is dedicated to the basic theoretical knowledge in the field of brewery, marketing communication and event marketing. In the practical part, there is an analysis and evaluation of the event Royal Dog Cider 2018, which serves as a background for the development of the project. For this event there is the analysis of preparations and realisation of the particular parts of the event. In the next part, there are the SWOT and PESTEL analyses that focus on the event. There is also the analysis of competitors of the product Royal Dog Cider. The project part includes the realization of the event, suggestions of improvements and it also includes time analysis, costs analysis and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52190
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account