Projekt eventu Royal Dog Cider 2019

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt eventu Royal Dog Cider 2019

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Tomek, Kryštof
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44822
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na vypracování projektu Royal Dog Cider 2019. Skládá se z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část je věnována základním teoretickým poznatkům z oblasti pivovarnictví, marketingové komunikace a event marketingu. V praktické části je provedena analýza a následné zhodnocení eventu Royal Dog Cider 2018, jež slouží jako podklad pro vypracování projektu. U tohoto eventu je analyzován průběh přípravy a realizace jednotlivých částí akce. V další pasáži je sestavena SWOT analýza a PESTEL analýza zaměřující se na event a dále také analýza konkurence vztahující se na produkt Royal Dog Cider. Projektová část zahrnuje realizaci eventu, návrhy pro vylepšení a je také podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 93 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject Royal Dog Cider cs
dc.subject produkt cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Event en
dc.subject event marketing en
dc.subject Royal Dog Cider en
dc.subject product en
dc.subject marketing communication en
dc.title Projekt eventu Royal Dog Cider 2019
dc.title.alternative Project of the Royal Dog Cider 2019 Event
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Fikr, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated This diploma thesis covers the making-of of the project Royal Dog Cider 2019. It is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part is dedicated to the basic theoretical knowledge in the field of brewery, marketing communication and event marketing. In the practical part, there is an analysis and evaluation of the event Royal Dog Cider 2018, which serves as a background for the development of the project. For this event there is the analysis of preparations and realisation of the particular parts of the event. In the next part, there are the SWOT and PESTEL analyses that focus on the event. There is also the analysis of competitors of the product Royal Dog Cider. The project part includes the realization of the event, suggestions of improvements and it also includes time analysis, costs analysis and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52190
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
tomek_2019_dp.pdf 2.557Mb PDF View/Open None
tomek_2019_op.docx 24.16Kb Unknown View/Open None
tomek_2019_vp.docx 24.68Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account