Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Šlahař, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:00Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:00Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44821
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikace pro společnost Alaris Czech Republic s.r.o. Práce se opírá o teoretické výstupy, které byly zjištěny na základě studia příslušné literatury, provedenou analýzou zkoumané společnosti, analýzou jejich konkurence a SWOT analýzou, které sloužily jako podklad pro zpracování projektové části. Projektová část obsahuje několik návrhů, kdy výsledný návrh je rozpracován do úrovně projektu, čímž je umístění bioklimatické pergoly Placeo na rodinný festival Holešovská Regata. Následně je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
88 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
veletrhy
|
cs |
dc.subject |
výstavy
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
fairs
|
en |
dc.subject |
exhibitions
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communications in Company Alaris Czech Republic s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is an elaboration of marketing communications suitable for company Alaris Czech Republic s.r.o. The thesis is based on a theoretical output which was obtained by studying relevant literature, by analysis of the company, by analysis of its competition and SWOT analysis of Alaris Czech Republic s.r.o. These data serves as a basement for project part examinantion of this paper. Project part contains several proposals. The main proposal is elaborated into the project, concretely an emplacement of bioclimatic pergola Placeo on the family festival named Holešovská Regata. The project contains also cost analysis, time analysis and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52189
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account