Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Náplavová, Anežka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44803
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce byla implementace moderních marketingových trendů v instituci Valašského muzea v přírodě. Současné komunikační nástroje jsou využívány poměrně dobře a cíleně, nicméně pro zaujetí mladšího návštěvníka musí muzeum hledat novější trendy a provázat je s technologiemi, aby si z mladého návštěvníka vychovalo pravidelného návštěvníka v budoucnosti. Dotazníkové šetření ukázalo, že návštěvníci by o zavedení QR kódů měli vcelku zájem a ozvláštnilo by to jejich trávení času v areálu. Projekt je ovšem postaven i na dalším využití nástrojů, které trh momentálně nabízí a je třeba se v tom zdokonalovat. Proto bylo navrženo i živé vysílání, soutěže, výstava v rámci location placement, což je nový trend, který se na trhu cestovního ruchu velmi ujímá. |
|
dc.format |
123, |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
QR kódy
|
cs |
dc.subject |
Valašské muzeum v přírodě
|
cs |
dc.subject |
location placement
|
cs |
dc.subject |
výstava
|
cs |
dc.subject |
geocaching
|
cs |
dc.subject |
QR codes
|
en |
dc.subject |
Wallachian Open Air Museum
|
en |
dc.subject |
location placement
|
en |
dc.subject |
expo
|
en |
dc.subject |
geocaching
|
en |
dc.title |
Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě |
|
dc.title.alternative |
The Project of Implementation Modern Marketing Trends in Wallachian Open Air Museum |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis was the modern marketing trends implementation in the Walla-chian Open Air Museum. Current communication tools are used in a good way, however for engaging youth visitor's interest the museum have to look for new trends and connect them with new technologies to prepare youth visitor to become museumgoers in the fu-ture. The questionnaire survey has showed that the visitors will like the implementation of QR codes and made their leisure time in museum unusual. The project was built also on other types of marketing tools that are offered by market and it is need to be im-proved. That is why was suggested also live streaming, competitions, expo in the imple-mentation location placement tool, which is new trend interesting for tourism market. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52163
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account