Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Náplavová, Anežka
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44803
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce byla implementace moderních marketingových trendů v instituci Valašského muzea v přírodě. Současné komunikační nástroje jsou využívány poměrně dobře a cíleně, nicméně pro zaujetí mladšího návštěvníka musí muzeum hledat novější trendy a provázat je s technologiemi, aby si z mladého návštěvníka vychovalo pravidelného návštěvníka v budoucnosti. Dotazníkové šetření ukázalo, že návštěvníci by o zavedení QR kódů měli vcelku zájem a ozvláštnilo by to jejich trávení času v areálu. Projekt je ovšem postaven i na dalším využití nástrojů, které trh momentálně nabízí a je třeba se v tom zdokonalovat. Proto bylo navrženo i živé vysílání, soutěže, výstava v rámci location placement, což je nový trend, který se na trhu cestovního ruchu velmi ujímá.
dc.format 123,
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject QR kódy cs
dc.subject Valašské muzeum v přírodě cs
dc.subject location placement cs
dc.subject výstava cs
dc.subject geocaching cs
dc.subject QR codes en
dc.subject Wallachian Open Air Museum en
dc.subject location placement en
dc.subject expo en
dc.subject geocaching en
dc.title Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě
dc.title.alternative The Project of Implementation Modern Marketing Trends in Wallachian Open Air Museum
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2019-05-28
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis was the modern marketing trends implementation in the Walla-chian Open Air Museum. Current communication tools are used in a good way, however for engaging youth visitor's interest the museum have to look for new trends and connect them with new technologies to prepare youth visitor to become museumgoers in the fu-ture. The questionnaire survey has showed that the visitors will like the implementation of QR codes and made their leisure time in museum unusual. The project was built also on other types of marketing tools that are offered by market and it is need to be im-proved. That is why was suggested also live streaming, competitions, expo in the imple-mentation location placement tool, which is new trend interesting for tourism market.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52163
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
náplavová_2019_dp.pdf 3.685Mb PDF View/Open None
náplavová_2019_op.docx 24.51Kb Unknown View/Open None
náplavová_2019_vp.docx 24.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account