Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Martinek, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44801
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia a následně vytvořit projekt, který by odstranil nedostatky či slabé stránky marketingové komunikace tohoto klubu. Práce byla rozdělena na tři části, kdy v první byla zpracována literární rešerše zabývající se problematikou marketingové komunikace. Druhá část analyzovala současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření byly odhaleny určité nedostatky, které se snažil navržený projekt aktivně eliminovat. Vytvořený projekt byl v závěru diplomové práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
110 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia |
|
dc.title.alternative |
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in the Rowing Club Morávia |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis was to analyze the current state of marketing communication of rowing club Morávia and subsequently to create a project that would eliminate the drawbacks or weaknesses of marketing communication of this rowing club. The thesis was divided into three parts, in the first the literature research dealing with the issue of marketing communication was elaborated. The second part analyzed the current state of marketing communiation of rowing club Morávia. Based on the analyzes and the questionnaire survey, some weaknesses were revealed, which the proposed project tried to actively eliminate. The created project was at the end of the diploma thesis subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52161
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account