Projekt vytvoření nového produktu ve vybraném ubytovacím zařízení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Ottmárová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44799
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření nového produktu ve vybraném ubytovacím zařízení. Teoretická část se zabývá vymezením základní terminologie vztahující se k cestovnímu ruchu, ubytovacím zařízením, marketingovému mixu a analytickým metodám. V analytické části je charakteristika vybraného hotelu, analýza jeho současného stavu včetně obsazenosti a realizován řízený rozhovor, SWOT analýza a analýza konkurence. Projektová část se zabývá tvorbou nového produktu, který má vést k zvýšení obsazenosti hotelu během víkendů a podnítit mladé lidi k přenocování v něm. |
|
dc.format |
97 s. (153 848 znaků) |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
pobyt
|
cs |
dc.subject |
produkt cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
stay
|
en |
dc.subject |
product of tourism
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření nového produktu ve vybraném ubytovacím zařízení |
|
dc.title.alternative |
The Project of Creating a New Product in a Selected Accommodation Facility |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaculčíková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on creating a new product in the selected accommodation facility. The theoretical part deals with the definition of basic terminology related to tourism, accommodation facilities, marketing mix and analytical methods. The analytical part consists of describing the selected hotel, an analysis of its current state including occupancy and a controlled interview, SWOT analysis and competition analysis. The project section deals with the creation of a new product to increase the occupancy of the hotel during the weekends and encourage young people to stay there. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52159
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account