Projekt na podporu cestovního ruchu v turistické lokalitě Uherskohradišťska
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Jourová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44793
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt na podporu cestovního ruchu v turistické lokalitě Uherskohradišťska. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část práce definuje pojmy spojené s cestovním ruchem a nezbytné pojmy z oblasti marketingu cestovního ruchu. Analytická část charakterizuje oblast Uherskohradišťska, včetně analýzy potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu. Součástí marketingového výzkumu bylo provedení dotazníkového šetření, včetně SWOT analýzy. V projektové části byl vytvořen návrh zcela nového produktu cestovního ruchu ve formě tematicky zaměřených jednodenních výletů po oblasti Uherskohradišťska s nezbytnou kalkulací a marketingovým mixem. Celý projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
97 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
Uherskohradišťsko
|
cs |
dc.subject |
produkt cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
Uherskohradištsko
|
en |
dc.subject |
product of tourism
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
calculation
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt na podporu cestovního ruchu v turistické lokalitě Uherskohradišťska |
|
dc.title.alternative |
The Project for Support of Tourism in the Tourist Locality of Uherskohradišťsko |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a project to support tourism in the tourist area of Uherské Hradiště. The thesis consists of theoretical, analytical and project part. The theoretical part of the thesis defines the terms connected with tourism and the necessary terms from the area of tourism marketing. The analytical part characterizes the area of Uherské Hradiště, including the analysis of the potential of the territory for the development of tourism. A part of the marketing research was a questionnaire survey, including a SWOT analysis. In the project part, a completely new tourism product was created in the form of thematically focused one day trips around the Uherské Hradiště area with the necessary calculation and marketing measure. The whole project was subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52151
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account