Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Fafílek, Michael
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44784
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je návrh projektu rozšíření produktového portfolia obchodní firmy. Pro analýzu situace na trhu s rybářskými potřebami byla použita situační analýza 5C a SWOT analýza. Byl také proveden primární sběr dat prostřednictvím dotazníkového šet-ření potenciálních klientů na Zlínském trhu. Data byla zpracována pomocí MS Excel a bylo provedeno následné vyhodnocení deskriptivní statistikou. Podstatou analýz bylo zjištění silných a slabých stránek společnosti, jejich hrozeb a příležitostí. Na základě vyhodnocených analýz a průzkumu trhu byl vytvořen marketingový mix na inovovaný produkt. Marketingový mix byl nejvíce rozpracován v oblasti produktu a komu-nikace. V závěru byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Na základě zjištěných skutečností je možné úspěšně zavést inovovaný produkt na trh.
dc.format 104 s. (147 141 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing en
dc.subject sales promotion en
dc.subject communication en
dc.subject competition en
dc.subject customer en
dc.title Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy
dc.title.alternative Business Company Project for Expansion of the Product Portfolio
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated The topic of this diploma thesis is Business Company Project for Expansion of the Product Portfolio. Within project it was used situational analysis 5C and SWOT analysis. Data collection was executed for market research, data was processed in MS Excel and then it was done evaluation. Thanks to analysis was found strenghts and weaknesses of company. On based analysis and market research was created marketing mix for new product. Marketing mix contains mainly product and communication. Finally the project si submitted to the cost, time and risk analysis. On based detected facts is possible to successfully implement the product on the market.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52140
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
fafílek_2019_dp.pdf 2.384Mb PDF View/Open None
fafílek_2019_op.docx 24.19Kb Unknown View/Open None
fafílek_2019_vp.docx 24.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account