Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Fafílek, Michael
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44784
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je návrh projektu rozšíření produktového portfolia obchodní firmy. Pro analýzu situace na trhu s rybářskými potřebami byla použita situační analýza 5C a SWOT analýza. Byl také proveden primární sběr dat prostřednictvím dotazníkového šet-ření potenciálních klientů na Zlínském trhu. Data byla zpracována pomocí MS Excel a bylo provedeno následné vyhodnocení deskriptivní statistikou. Podstatou analýz bylo zjištění silných a slabých stránek společnosti, jejich hrozeb a příležitostí. Na základě vyhodnocených analýz a průzkumu trhu byl vytvořen marketingový mix na inovovaný produkt. Marketingový mix byl nejvíce rozpracován v oblasti produktu a komu-nikace. V závěru byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Na základě zjištěných skutečností je možné úspěšně zavést inovovaný produkt na trh. |
|
dc.format |
104 s. (147 141 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy |
|
dc.title.alternative |
Business Company Project for Expansion of the Product Portfolio |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this diploma thesis is Business Company Project for Expansion of the Product Portfolio. Within project it was used situational analysis 5C and SWOT analysis. Data collection was executed for market research, data was processed in MS Excel and then it was done evaluation. Thanks to analysis was found strenghts and weaknesses of company. On based analysis and market research was created marketing mix for new product. Marketing mix contains mainly product and communication. Finally the project si submitted to the cost, time and risk analysis. On based detected facts is possible to successfully implement the product on the market. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52140
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account