Využití dětského portfolia ve škole
Show simple item record
dc.contributor.author |
Trávníčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:58Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:58Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44781
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná rigorózní práce je zaměřena na využití portfolia v prostředí školy. Teoretická část práce se věnuje dvojímu pojetí portfolia v rovině pozitivistické a konstruktivistické. Au-torka představuje teoretická východiska a současné poznatky v oblasti využívání dětského portfolia v mateřské škole. Empirická část práce je realizována v duchu kvalitativního de-signu. Výzkum byl realizován s použitím metod obsahové analýzy dětských portfolií a in-terview s dětmi. Výzkumná zjištění jsou interpretována a zpracována do diskuse a doporu-čení pro praxi mateřských škol. V závěru práce jsou představena schémata využívání dět-ského portfolia v mateřské škole. |
|
dc.format |
99 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětské portfolio
|
cs |
dc.subject |
pozitivistické a konstruktivistické pojetí dětského portfolia
|
cs |
dc.subject |
child´s portfolio
|
en |
dc.subject |
pozitivist and konstruktivist concept of child´s portfolio
|
en |
dc.title |
Využití dětského portfolia ve škole |
|
dc.title.alternative |
Using the child's portfolio at school |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.date.accepted |
2019-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the usage of the portfolio at the school environment. The theoretical part of the thesis deals with the dual conception of the portfolio on the positivist and con-structivist plane. The author presents the theoretical background and current knowledge in the area of the usage of child's portfolio in kindergarten. The empirical part is realized in the spirit of qualitative design. The research was carried out using the methods of content ana-lysis of children's portfolios and interviews with children. The research findings are inter-preted and elaborated into the discussion and recommendations for the practice of kinder-gartens. In conclusion are presented the schematics about usage child´s portfolio in kinder-garten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
PhDr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
52124
|
|
dc.date.submitted |
2019-04-30 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
portfolio pedagogické
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
portfolio (pedagogy)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account