Komparace kurikulárních dokumentů České republiky a Anglie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace kurikulárních dokumentů České republiky a Anglie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Řezníčková, Aneta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:58Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:58Z
dc.date.issued 2018-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44780
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se komparací státních kuriku-lárních dokumentů předškolního vzdělávání v České republice a Anglii. Cílem teoretické části je vymezit a sumarizovat teoretická východiska o kurikulárních postupech předškolní-ho vzdělávání v České republice a Anglii. Empirická část představuje kvalitativní design a byl realizován pomocí metody obsahové analýzy kurikulárních dokumentů. Získané po-znatky mohou posloužit jako inspirace k aktuálním problematikám předškolního vzdělávání v České republice.
dc.format 79s. (126 463)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kurikulární dokumenty cs
dc.subject transformace kurikula cs
dc.subject školský systém cs
dc.subject vymezení předškolního vzdělávání v České republice a Anglii cs
dc.subject curricular documents en
dc.subject curriculum transformation en
dc.subject school system en
dc.subject preschool edu-cation in the Czech Republic and England en
dc.title Komparace kurikulárních dokumentů České republiky a Anglie
dc.title.alternative Comparison of curriculum documents of the Czech Republic and England
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pokrivčáková, Silvia
dc.date.accepted 2019-06-14
dc.description.abstract-translated The thesis is a theoretical and empirical character. It deals with comparison of state curricu-lum documents of pre-school education in the Czech Republic and England. The aim of the theoretical part is to define and summarize the theoretical background about the curriculum of pre-school education in the Czech Republic and England. The empirical part introduces qualitative design and was implemented using the method of content analysis of curricular documents. The acquired knowledge can serve as an inspiration for current issues of pre-school education in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 52123
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18
local.subject preprimární pedagogika cs
local.subject školní kurikulum cs
local.subject Česko cs
local.subject Velká Británie cs
local.subject pre-primary education en
local.subject school curriculum en
local.subject Czechia en
local.subject Great Britain en


Files in this item

Files Size Format View Description
řezníčková_2019_dp.pdf 3.107Mb PDF View/Open None
řezníčková_2019_op.pdf 238.3Kb PDF View/Open None
řezníčková_2019_vp.docx 18.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account