Tvorba business modelu nového obchodus ekologickými produkty
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Dočkalová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:58Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:58Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44771
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je tvorba business modelu nového obchodu s ekologickými produkty. Zvolený problém byl řešen pomocí rozboru tržních příležitostí, vnitřního a vnějšího prostředí, konkurence a kvalitativních a kvantitativních výzkumů. Tyto analýzy poskytují náhled na schopnost podniku uplatnit se na současném trhu. Na základě těchto analýz bylo navrženo řešení v podobě business model zkoumaného podnikání, který podrobněji popisuje jeho jednotlivé prvky. Tento model byl následně ekonomicky vyhodnocen současně se zhodnocením jeho rizik a závěrečnými doporučeními, které plynou z projektu. Hlavním přínosem této práce je navržení konkrétního business modelu a zhodnocení jeho ekonomické stránky pro potřeby budoucího podnikatele, kterému poskytne náhled na danou problematiku a usnadní rozhodování, zda tento projekt realizovat či ne. |
|
dc.format |
109 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
business model
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
Lean Canvas
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza rizik
|
cs |
dc.subject |
business model
|
en |
dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
shop
|
en |
dc.subject |
Lean Canvas
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Tvorba business modelu nového obchodus ekologickými produkty |
|
dc.title.alternative |
Creation of a Business Model of a New Shop with Ecological Products |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slavkovský, Radim |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis functions to create a business model of a new retail-store with ecological products. The chosen problem was solved by analyzing market opportunities, internal- and external environments, competition, and researches. These analyzes give insight in the ability of this business to succeed on its current market. Based on these analyzes the solution was proposed in the form of a business model, which describes its individual elements. This model was subsequently economically evaluated along with the assessment of its risks and final recommendations resulting from the project. The main benefit of this thesis is to propose a particular business model and evaluate its economic side for the needs of the future entrepreneur. It provides insight into the issue and helps to make well-supported business-decision on whether to invest & implement this project or not. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52103
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account