dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Dlabaja, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:52Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:52Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44617
|
|
dc.description.abstract |
Veřejné zdravotnické organizace jsou zásadně znevýhodněny centralizací lukrativních výkonů a silnějším tlakem na dosahování ekonomických cílů v zařízeních soukromé sféry. Z těchto důvodů se v okrese Karviná s vysokou nezaměstnaností a horším zdravotním stavem obyvatel stala objektem této práce Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj, příspěvková organizace Moravskoslezského kraje. Úvodní část tvoří rešerše světové a české literatury věnující se marketingovému prostředí a marketingové propagaci ve všeobecnosti a u zdravotnických organizací. Další částí je analýza dat vztahující se k problematice za pomoci dedukce a metod statistické analýzy prezentována pomocí grafů a rozborů. Výsledek práce tvoří analýza marketingového prostředí Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj se zaměřením na ortopedické oddělení. Pro marketingové prostředí byla vypracována SWOT analýza, ve které jsou identifikovány nejsilnější místa a největší slabiny. Závěr práce tvoří projekt marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj. Přínosem pro vědu je shrnutí nejednotnosti přístupů a analýz marketingového prostředí a identifikace prostoru k dalšímu bádání v oblasti marketingové propagace zdravotnických organizací. Přínosem pro praxi je zjištění nedostatečné aktivity Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj ve využívání metod marketingové propagace. |
|
dc.format |
109 s. (183 700 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza marketingového prostředí
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
podpora propagace zdravotnických organizací
|
cs |
dc.subject |
propagace zdravotnických organizací
|
cs |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
marketing environment analysis
|
en |
dc.subject |
marketing promotion
|
en |
dc.subject |
healthcare organisations promotion
|
en |
dc.subject |
healthcare organisations support
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Support Draft of the Orthopaedic Ward at Karviná-Ráj Hospital |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Public healthcare organisations are heavily disadvantaged by the centralization of lucrative performance and stronger upward pressure on economic achievements in the private sector. These are the reasons Karviná-Ráj Hospital is the subject of this thesis; along with the high rate of unemployment and lower overall health conditions in the Karviná region. The first part is divided into two halves - one deals with the comparison of marketing environment in general and in healthcare, the other deals with marketing promotion in general and in healthcare - both described and based on research of Czech and English bibliography. The second part of the thesis shows the analysis of the related data and graphs with commen-tary. The outcome of the thesis is a detailed breakdown of Karviná-Ráj Hospital's market-ing environment, focusing mainly on the Orthopaedic ward, including the SWOT analysis. The project of The Marketing Support Draft of the Orthopaedic Ward at Karviná-Ráj Hos-pital is included at the end of the thesis. The science contribution of this thesis is the summary of incoherent approaches and analyses of the marketing environment and identifying further fields of research of healthcare organisations promotion. The practical contribution of the thesis is marking the insufficient marketing activities of Karviná-Ráj Hospital. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
51858
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|