Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Dlabaja, Petr
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:52Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:52Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44617
dc.description.abstract Veřejné zdravotnické organizace jsou zásadně znevýhodněny centralizací lukrativních výkonů a silnějším tlakem na dosahování ekonomických cílů v zařízeních soukromé sféry. Z těchto důvodů se v okrese Karviná s vysokou nezaměstnaností a horším zdravotním stavem obyvatel stala objektem této práce Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj, příspěvková organizace Moravskoslezského kraje. Úvodní část tvoří rešerše světové a české literatury věnující se marketingovému prostředí a marketingové propagaci ve všeobecnosti a u zdravotnických organizací. Další částí je analýza dat vztahující se k problematice za pomoci dedukce a metod statistické analýzy prezentována pomocí grafů a rozborů. Výsledek práce tvoří analýza marketingového prostředí Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj se zaměřením na ortopedické oddělení. Pro marketingové prostředí byla vypracována SWOT analýza, ve které jsou identifikovány nejsilnější místa a největší slabiny. Závěr práce tvoří projekt marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj. Přínosem pro vědu je shrnutí nejednotnosti přístupů a analýz marketingového prostředí a identifikace prostoru k dalšímu bádání v oblasti marketingové propagace zdravotnických organizací. Přínosem pro praxi je zjištění nedostatečné aktivity Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj ve využívání metod marketingové propagace.
dc.format 109 s. (183 700 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza marketingového prostředí cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová propagace cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject podpora propagace zdravotnických organizací cs
dc.subject propagace zdravotnických organizací cs
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing environment en
dc.subject marketing environment analysis en
dc.subject marketing promotion en
dc.subject healthcare organisations promotion en
dc.subject healthcare organisations support en
dc.title Návrh marketingové podpory ortopedického oddělení Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj
dc.title.alternative The Marketing Support Draft of the Orthopaedic Ward at Karviná-Ráj Hospital
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated Public healthcare organisations are heavily disadvantaged by the centralization of lucrative performance and stronger upward pressure on economic achievements in the private sector. These are the reasons Karviná-Ráj Hospital is the subject of this thesis; along with the high rate of unemployment and lower overall health conditions in the Karviná region. The first part is divided into two halves - one deals with the comparison of marketing environment in general and in healthcare, the other deals with marketing promotion in general and in healthcare - both described and based on research of Czech and English bibliography. The second part of the thesis shows the analysis of the related data and graphs with commen-tary. The outcome of the thesis is a detailed breakdown of Karviná-Ráj Hospital's market-ing environment, focusing mainly on the Orthopaedic ward, including the SWOT analysis. The project of The Marketing Support Draft of the Orthopaedic Ward at Karviná-Ráj Hos-pital is included at the end of the thesis. The science contribution of this thesis is the summary of incoherent approaches and analyses of the marketing environment and identifying further fields of research of healthcare organisations promotion. The practical contribution of the thesis is marking the insufficient marketing activities of Karviná-Ráj Hospital.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 51858
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
dlabaja_2019_dp.pdf 4.469Mb PDF View/Open None
dlabaja_2019_op.docx 29.49Kb Unknown View/Open None
dlabaja_2019_vp.docx 24.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account